Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik hoorde laatst hier veel vrouwen over witte zalfachtige afscheiding. Nou, ik heb dat nu dus ook! Dit is volgens mij heel normaal toch? Ik hoop natuurlijk stiekem dat het een signaal van zwangerschap is maar mn hoofd is deze ronde erg rationeel: het kan niet, het zal wel niet, wacht nou maar want het heeft geen zin om te denken dat je zwanger bent.. Het is fijn om deze ronde dus niet hyper te zijn van de hoop op.. Maar toch is het stemmetje in mn achterhoofd er ook!

Drupje geweldig gefeliciterfd. Ben blij voor je en stiekem een beetje jaloers ? en ronde 5 netjes en dat met PCOS achtergrond. Hopelijk blijft het klentje plakken!
Over 6 dagen mag ik testen als de menstruatie uitblijft en moet zeggen het wordt met de dag lastiger het wachten ? denk telkens zal ik het doen? Zou de innesteling al geweest zijn? Maat morgen is het pas 9dpo dus denk het niet. Verder ook e ht geen symptomen.
PippaLotta ja ik ben er 1 van heb nu iets meer afscheiding en is wit melkachtig. Bij bmm voelen zitten me vingers ook onder (sorry dames ??) kan er verder niks mee.

En Drupje hoe reageerde je? Aangezien we dat ons afvroegen? Heb je gehuild? Gesprongen? Geschreeuwd? Gedanst? ?
mij ben nu op een babyshower.. leuk hoor. Toos kinderloos tussen alle mama’s. Mja doe het voor mijn vriendin!

@Feyre Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten! Is ook moeilijk maar de kans dat je als het raak is nu al positief test, is niet zo groot. En de teleurstelling is er dan waarschijnlijk wel.  Nog eventjes geduld?

@Minty hahah nou ik heb getest zonder dat vriendlief dat wist. Dus toen er ineens een dikke vette plus tevoorschijn kwam schrok ik me echt rot, hem geroepen en kon geen zinnig woord meer uitbrengen. Hij ook vol ongeloof en toen samen zitten brullen hahah! Daarna echt als een kip zonder kop rondgelopen door t huis. 

Minty je doet het voor je vriendin, maar ik snap dat het heel dubbel voelt... Hopelijk heb je snel je eigen babyshower!
Drupje, hilarisch! Zou ook niet weten hoe ik reageer. 
Ik ben geen bruine afscheiding meer verloren (na die klodder rond 12:00 uur). Ik word doodmoe van mijn eigen lijf... ? Kan er totaal niet van op aan en je doet er helemaal niets aan.

Terug
Bovenaan