Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@Mio Haha wij lopen gelijk! Op de dag, mijn nod ook 8 sept, ben wel voorzichtig met deze datum want is pas Mn 2e menstruatie dus weet nog niet zeker hoe stabiel Mn cyclus is.
 
@kershje: bij mij men 4de menstruatie na de pil maar het is hier ook maar een gok want men eerste 3 cyclussen waren kort en de vorige was ineens 10 dagen langer. Maar aangezien de positieve ovulatietest vandaag denk ik rond de 8ste... 
 
Hier echt een mega baal moment! Had eigenlijk mijn NOD pas 1 okt. Verlies nu al bruinige afscheiding wat meestal een voorteken is van mijn menstruatie. Waarschijnlijk is bij mijn volgende eisprong manlief aan het varen. Heb altijd een erg lange cyclus (36-43 dagen) dus dat zou betekenen dat onze volgende kans pas in december is.. ??
Het idee alleen al maakt me gek!! Ik ga een winterslaap houden.. wat een drama!! 
Sorry voor mijn gemekker! Maar ben er even zooooo klaar mee. 
 
Bedankt voor je berichtje Mio. Laten we het hopen! Maar vrees het ergste had vorige week echt mega pijnlijke borsten. Nu nergens meer last van. 
 
citrus heb de test gedaan vanmorgen maar negatief en nog steeds niets te bekennen. Zit momenteel op dag 42. We worden allebei moe van het wachten. Dus het is afwachten.
Wil vrijdag nog een keer testen want ga zaterdag ochtend al vroeg naar Spanje voor een weekje vakantie.
 
@pieny: dat zal je dan wel onmiddellijk merken dat het bloeden erger wordt of niet... ik duim mee! Zoniet... dan zijn we met 2 de volgende cyclus want mijn man is dan ook op zakenreis in buitenland in mijn vruchtbare periode! ? 
 
Terug
Bovenaan