Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Kimberly precies! ik vind het rot om zo te denken, me stiefdochter is een shcat maar haar moeder is een vreselijk mens die er nu alles aan doet me man te zieken zodat hij zn dochter niet meer krijgt (zien er nu 4 dagen in de maand) dus hebben nu een advocaat ingeschakeld.
zo jammer dat jullie al zo lang bezig zijn! maar houd moed mijn zus is 4 jaar bezig geweest wel in het medische trajec en is uiteindelijk gestopt en spontaan zwanger geraakt. me andere zus was een jaar bezig en kreeg toen diagnose PCOS, en ik kan helaas in hetzelfde shuitje zitten, ik baal gewoon van me leeftijd want wou altijd jong moeder worden dus hoop dat het niet zo lang hoeft te duren voor ons en dat me stiefdochter niet te oud is wanneer ze pas een broertje/zusje krijgt.
me stiefdochter noemt me voornamelijk bij me voornaam, maar heel soms ook mama of bonus mama (term die gegeven is aan de extra papa en mama, ze is 3,5 jaar)
(ik heb overigens ook gekraamd bij een gezin die 6 jaar bezig zijn geweest)
Op naar goed nieuws voor je en de rest deze maand!
 
Dames, 
Ik ben onbekend met ovu testen. Net 1 gedaan en ik denk dat het een goede positieve is maar dat weet ik niet zeker.
Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? Ik weet niet hoe ik ze moet aflezen en wanneer ik dan vermoedelijk mijn ei heb.
xe9o41.jpg
 
Hoi Jopie, 
Volgens mij heb jij daar zeker een heeeele positieve test in handen. Zou het maar gezellig gaan maken met je lief! Ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer je je ei verwacht maar ik dacht binnen nu en 24 uur. 
Ik zit nog steeds op het wachtbankje. 1 oktober mijn NOD. Wat kan wachten dan ontzettend lang duren zeg. Ik heb wel al een paar dagen last van duizeligheid en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik hoop dat dit een voorteken is!! Bij mijn vorige zwangerschap, die helaas is uitgelopen in een miskraam, had ik dit in de weken voor mijn NOD ook. Alleen dan veel erger!! Daarbij had ik ook last van misselijkheid en gespannen borsten, dat heb ik nu niet, dus ik durf ook niet teveel te hopen. 
Zijn er meer mensen die zo vroeg al vanalles voelen? Je leest bijna overal dat het onmogelijk is maar ik ben er zeker van dat als je ietwat gevoelig bent voor welk hormoon dan ook dat je dit al zeker zo vroeg kan merken.. 
 
Godver, net heel bericht getypt, wordt t niet geplaatst. 
@Jopie ik zie twee duidelijke strepen dus denk indd positief! Dr op en dr over zou ik zeggen haha.
Ik zit zelf ook met mn ovu in de knup. Zie onderstaande afbeelding van testen en temp curve.
https://www.mupload.nl/img/8uahshql6p.png
https://www.mupload.nl/img/ladx1qic1uu.jpg
De eerste test van 20/9 is genomen op dag 6 van mn cyclus. Toen ook seks gehad, zaterdag 22/9 ook nog. Op 21/9 vergeten test mee te nemen naar t werk dus helaas niet kunnen doen. Aangezien testen daarna stuk minder donker van kleur waren denk ik dat eisprong op 21 of 22 sept is geweest. Mn gevoek zegt dat dag 6 nooit goed kan zijn voor n eisprong omdat t eitje dan geen tijd heeft gehad te rijpen. Had op vrijdag iets gevoelige borsten, op zaterdag en zondag eiwitachtig slijm met een beetje bloed erin. Google leert mij dat je met dat slijm dus mega vruchtbaar bent omdat dat een ovulatiebloeding zou zijn. Iemand met ervarijg omtrent zon vroege eisprong? Ik vermoedde mn eisprong vorige maand ook al op dag 8, dus voor mij niet afwijkend. Kan het te maken hebben met dat de nuvaring er pas 2 maand uit is en mijn lijf de timing voor eisprong nog niet op de rit heeft? 
Vorige cyclus op dag 27 (19 dpo) getest, maar zou je met zon vroege eisprong niet al veel eerder moeten kunnen testen?
Help?!
 
@ Mien en sjamee, al getest? Ben benieuwd, hoop op goed nieuws! 
Feyre: 4 dagen per maand? Wat weinig! Wat sneu voor je man! 
Phoe ik weet t niet van die ovulatie testen, geen ervaring mee, ook niet met temp schema. Kan helaas niet met  je meendenken boerinnetje. Slijm is mij nu wel duidelijk heb zelf al 3 dagen lang dat eiwit en echt lang draad dat is iig wel goed nieuws, zou dat zeker meenemen in je cyclus kaart om t in te schatten. Qua dagen las ik n x dat je ook zwanger kan worden op dag 7, dus zou me niet meteen druk maken. 
Nog steeds zeurderig gevoel in Mn buik, nu al ongeveer 12u, is maar klein beetje ook beetje roze bloedverlies, miss dus ovulatie nu of net gehad. Hoop t ? gisteren geklust zou mooi moment zijn. 
 
@jopie; zo een test had ik vanmorgen ook dus klussen maar! ? nu zeurderig gevoel dus men ei staat op springen!  NOD verwacht rond 8 oktober. Nog iemand rond deze datum? ☺️
 
Terug
Bovenaan