Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@ Mio bij mij blijft de bruine afscheiding vaak een dag of 6 dus moet vrees ik nog even afwachten. Heb jij ook zo een lange cyclus? 
Tja je man heb je toch nodig he ?. 
 
Ca va, eerste 3 cyclussen waren van 24 dagen en de laatste van 34 dagen. Het verschil opeens was gewoon even een aanpassing voor mij ? 
 
Wij moeten een maandje overslaan.. arts belde mij gisteren nog speciaal of ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Narcose is absoluut niet goed in een vroege zwangerschap zei ze. Laat mijn ovulatie nou net zijn op de dag van de operatie... ik wil het risiso niet lopen :(
 
@kershje
Ja hoor gisteren ochtend getest ? die was zeker positief ? kmoet er nog steeds aan wennen dat dit zo is. 
Zal vandaag of morgen afspraak maken en denk dat ik morgen nog eens zal testen met clearblue. 
 
 
Kershje ja het is ook belachelijk dat dat uberhaupt zo geregeld is toen ze gingen scheiden... maja de kleine was toen net 1 jaar en dan gaat de voorkeur naar meer bij mama terwijl mama nog dommer is als een achterend van een varken >.>.... we hebben nu co-ouderschap ingezet waar ze het natuurlijk niet mee eens is maar dat mag de rechter dan lekker bepalen. wij en onze advocaat hebben een goed gevoel dat we dit zeker gaan winnen en dan heb ik mooi leedvermaak want tot nu toe gaat alles telkens zoals zij het wilt en daar ben ik zo klaar mee.
in ander nieuws. gister me laatste dag van menstruatie vanmorgen niks meer dus me schatting klopt xD 4 dagen ongesteld geweest 2 dagen hevig bloedverlies dag 3 minder met "oud" bloed en gister vrijwel niks meer tot eigenlijk niet meer in de avond. me eisprong zal dus idd rond de 5e plaatsvinden maar ik ben van plan naast het tempen ook rond die tijd de ovulatie testen te doen. NOD verwacht ik de 17e. spannend weer allemaal en natuurlijk hoop ik dat het dit keer raak is.
wat me ook oviel met tempen is dat tijdens de menstruatie mijn temp nog wat hoger blijft. zo was hij bijv voor ovulatie 36.7/36.8 na ovulatie tussen de 37.1/37.3 tijdens menstruatie voornamelijk 36.9/37 en nu me menstruatie over is is hij gezakt naar 36.6. eigenlijk wel leuk maar ook fijn voor inschatting om tie zien wat zo'n eisprong en menstrtuatie doet met je lichaam.
 
Mien Gefeliciteerd! ik denk dat ik het ook niet zou geloven en zou blijven testen tot de echo zodat je zeker weet dat het eht is haha xD geniet ervan!
 
Wat een goed nieuws Mien gefeliciteerd ??
Ja als je man in t buitenland zit wordt t heel moeilijk, zou ik ook echt enorm van balen, mijn man moet voor zijn nieuwe werk ook naar t buitenland maar dat is ws pas na 1 jr in dienst dus we hebben nog wat maanden te gaan.
Sjamee wat jammer dat ie negatief is, hopelijk krijg je snel alsnog positief, zo slopend dT wachten. 
Ipv veel succes verhalen deze maand meer verhalen dat de man van huis is of er niet geklust mag worden wat jammer. 
Wij gaan vanavond miss nog klussen al denk ik dat de eisprong gister is geweest, helaas niet duidelijk alleen zeurende pijn gehad geen steek. Mja miss lukt vanavond niet want me man heeft si gisteren best wel buikpijn plotseling ik zei al: Miss heb jij wel de eisprong deze maand ?☺️ Nee maar niet leuk om buikpijn te hebben natuurlijk. 
Feyre, ja vind t echt zielig voor je man zo weinig tijd met zn kind. En hopelijk komt er snel een kleine bij ?
 
Terug
Bovenaan