Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik heb al de hele tijd pijn in onderbuik, steken en krampjes enne...serieus..ik ben mij een partij chagrijnig!!! Och man. Herken mijzelf niet, ik wijt dit wel even aan het feit dat ik vannacht slecht geslapen heb vanwege een hoestaanval en het feit dat ik gewoon rete zenuwachtig ben of ik zwanger ben of niet! Ik kan daardoor een erg kort lontje hebben. En een sprankje hoop op de zwangersvhapsmoodswings. 
Zo...moest het even neerzetten. Pfff killing!! 

zo werd om 15.00 nog ff opgetoepen om te wetken fus nu nrt thuis ? zucht...
xBoerinnetje gefeliciterrd! Die is heel duidelijk!
Ik zal zo ff hrt lijstje aanpassen ? er morten wat meiden bij haha.
Jamiek welkom leuk dat je meepraat. Ik heb ook wat melkachtige afscheiding. Niet heel veel maar wel wat
Lavendel menatruatie al doorgezet of nog niet?
AappiieJ gewoon pas NOD of max 4 dagen ervoor testen. Maar zelfs fan kan het nog mis gaan evt.
Ambibambi ik denk ook dat je hrm nog niet gehaf hebt om eerlijk te zijn geen enkele teat is eigenlijk echt positief/piek of je moet net als ik zijn en meer hebben aan de sensitive testen die doen het veel beter bij me.
Ju81 wacht iig 48 uur dan is het hcg pas verdubbeld als je zwanger bent. 
Citrus klinkt bekend ik ben emotineel als de piep... ik kan om alles janken en heb het opeens zwaar met het benken hoe ik het straks doe met werk als er een baby is. Ik wil ook wel eens in een weekend naar me familie in rotterdam of wat leuks doen. Maar tot nu toe werk ik ieder weekend omdat het zo gepland is of ik sta op wacht (wachtdienst kan je niks doen moet in de buurt van huis blijven igv dat je gebeld wordt) en daar heb ik veen zin in.. maar ja wat ga ik dan doen heb voor niks anders gestudeerd alleen de zorg...
Verder heb ik nogsteeds krampjes maar kon er eindelijk een vinger opleggen want het voelde aan als meer als alleen krampen/steken. Ik heb gewoon het gevoel alsof er een band om me maag zit... continue... ben benieuwd of het iets betekend. Maja pas 8dpo en kan de 19e pas testen...

feyre die nod weet ik dus niet haha. Pilcyclus was dan vandaag. Maar was negatieve test. Geen teken van menstruatie. Dus denk gewoon maar wachten en wachten. 

Terug
Bovenaan