Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
AappiieJ nog een beetje in slaap gekomen?
Ik ben weer telkens on de avond dood op het ging 1 avond goed... heb het wel ook een stuk warmer vanmorgen temp van 37.3 dus wel goed. Ben benieuwd of ik nog een innestelings dip krijg of niet. We gaan het zien zolang die maar vlak voor NOD hoog blijft ???
Goedemorgen.
Hier worden devtepels steeds gevoeliger en mijn temp net als gister 37.3! Dit gaat de goede kant op vandaag lekker met mijn 3 mannen de hort op, lekker weer en goede afleiding haha.
Nog testers vandaag?
Vandaag dag 30 en nog geen ongesteldheid te bekennen! Maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben
Vorige cyclus had ik mijn eisprong op dag 18 en werd ik op dag 28 ongesteld, korte LF dus..
Deze cyclus had ik mijn eisprong op dag 19, en zit nu dus 11 DPO..
Kan me dus sws voorstellen dat ik geen positieve test had gisteren hierdoor. Maar ja het is wel zoals mijn cyclus vorige maand was...
Spannend hoor! Als ik dinsdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik weer testen!
Balen van je negatieve test Stevie, hopelijk wordt ie van jou positief dinsdag!
[quote quote=10121818]Goedemorgen. Hier worden devtepels steeds gevoeliger en mijn temp net als gister 37.3! Dit gaat de goede kant op vandaag lekker met mijn 3 mannen de hort op, lekker weer en goede afleiding haha. Nog testers vandaag?[/quote]
Oh citrus, je maakt het spannend! Wanneer is je NOD ook alweer?