Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi dames ik ben nu in de 3e ronde en ik dacht doe is gek ik ga een ovulatietest doen totaal geen verstand van nu 4 dagen aan het testen bij de eerste 2 zag je een heel licht streepje gister was die donker en vandaag was de bovenste test dus heel licht gister en eergister gezellig gemaakt ? is dat dan genoeg of vandaag ook gezellig maken?

Gefeliciteerd drupje en Boerinnetje! 
Weer 2 zwangere erbij! 
Ik doe morgen nog 1keer een test. Gewoon omdat ik nog een CB zwangerschapstest met weken indicator heb liggen. We gaan het samen doen want de vorige keer deed ik het alleen en hem verrast met de test. 
En de eerste buikfoto met kaartje erbij. Want mijn buik is opgezet door mijn darmen. 

feyre vorige ronde heb ik dezelfde gebruikt en een dikke knalstreep gehad die donkerder was dan de teststreep dus deze zouden goed moeten zijn. Heb m dan gewoon nog niet gehad, ben ook veel te ongeduldig :p ik heb mn symptomen van rond die tijd weer is bekeken en vandaag zijn het ongeveer dezelfde als toen een/twee dag(en) voor mijn ei. Dus wie weet :) 
frederica lin te veel is ook niet helemaal goed voor het zaad heb ik gehoord. Maar je hebt het de dag ervoor en op de dag zelf wat gedaan dus zou goed moeten zijn. Een van de dames hier is met 1x in de ronde zwanger geraakt dus het kan :) 

Fredrica Lin de ene zegt teveel is niet goed een ander artikel zegt elke dag in de vruchtbare periode. Zover ik weet zwakt het zaad af bij elke lozing en zijn het meer vochtblaasjes als zaadcellen. Als je weet wanneer je ovulatie is kan je het timen. Me man en ik hebben het wel gewoon 3 dagen achter elkaar gedaan maar dat was wel de max normaal om de dag of om de 2 dagen dat we seks hebben. Libido was in vruchtbare periode ook erg hoog en nu ook gewoon minder zin. Uiteindelijl als je vruchtbare periode erop zit kan je toch niet meer doen als je gedana hebt en is het afwachten ?
Ambibambi ja dan verwacht je wel dat die werkt ? gewoon volhouden je vind hem wel! Uiteindelijl was de normale bij mij ook duidelijk maar lang niet zo duidelijk als de andere 2 dir ik ernaast had gedaan.

he balen elsieJoy hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
Haha ja feyre dat verwacht ik wel ja ? we gaat het zien, ik hou jullie op de hoogte! 
Iig zondag, dinsdag en gisteren "gezellig" gehad, voor het geval ik m gemist heb zit dat wel goed. Aankomende dagen gaan we gewoon gezellig verder :p

Ambibambi zeker doen ? bij ons gebeurd er nu niet heel veel was pas laat thuis en moet er morgen weer om half 7 uit ? maja heb wel nu nog 7 dagen afleiding des te eerder is het vrijdag en kan ik testen ? ga er maar van uit dat ik gewoon ongesteld wordt en het niet gelukt is.. zo'n gevoel heb ik iig

Terug
Bovenaan