Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik ben na mijn eerste menstruatiedag van afgelopen zaterdag eens begonnen met temperatuur opmeten. Vooral uit nieuwsgierigheid. Eerste dag niet gemeten. Dag 2: 37,0 Dag 3: 36,8 dag 4: 36,9. Allemaal gemeten na het wakker worden, rond dezelfde tijd en voor het opstaan. Vergeleken met de curves die ik online vind, is dat een vrije hoge basale temp. Zijn er meer dames hier die tempen en hun basale temp zo hoog hebben liggen?
 
Fijn! Ik had ook al steeds problemen met het laden van de pagina. 
Mijn NOD is 14 oktober, dit is ronde 2 nog maar. 
 
Voor ons ronde 3.. ga over een week weer ovulatie testen halen. Vond die van kruidvat erg fijn maar action heeft ze ook. Heeft iemand daar ervaing mee?
 
@ divingwoman: dat is n knal ovu test ? 
Mijn NOD 8 of 9 okt. Spannend.. Nu nog beginnen, menstruatie zit er net op, ronde 2 van start ?
 
Ik kreeg ook elke keer een foutmelding. 
Schrijf nog steeds graag mee. Morgen is mijn spiraaltje drie weken eruit. Sinds dien zo nu en dan een paar dagen bruin gedoe gehad, maar minimaal en het mag niet de naam van een menstruatie hebben. 
Daarnaast helaas ook nog geen ovulatie gehad. Dit weet ik redelijk zeker omdat ik  vanaf wanneer ik mijn ovulatie verwachtte testen heb gedaan. Sommige zullen we voor gek verklaren zo vroeg, maar ik krijg er graag inzicht in. Tot op heden dus alleen maar negatief. 
Natuurlijk moet ik mijn lijf de tijd geven om een eisprong te krijgen zonder hormonen, maar stiekem maak ik me best een beetje zorgen. Met spiraal had ik een enorm regelmatige eisprong, en het valt me tegen dat dat nu niet het geval is.  Al zou ik in ieder geval maar een menstruatie hebben vanaf waar ik zou kunnen gaan rekenen... wachten duurt lang 
 
Ik vandaag rond dag 12 van mijn cyclus drukkend gevoel onderbuik en beetje lichtbruin slijm. Vorige cyclus had ik dat ook en dacht ik : mijn eisprong! Maar die bleek pas 10 dagen later te zijn. (Dat merkte ik dus duidelijk aan mijn vruchtbaar slijm en positieve ovulatietest.) Dus ik denk dat het deze keer ook zo zal zijn... Toch vraag ik me af wat dit dan weer is... zelfde tijd, zelfde symptomen :/
 
 
Terug
Bovenaan