Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Mijn NOD zou normaal 2 oktober zijn, maar vandaag bloed laten prikken op HCG. 
Begin september een bloeding gehad van ongeveer 20 uur, veel last van kwaaltjes en die blijven aanhouden. 2x een negatieve test gehad en nu durf ik geen gewone test meer te doen. Maandag zou ik mijn eisprong moeten hebben, deze heb ik niet gevoeld (normaal 2 a  3 uur buikpijn als ik eisprong heb).
Donderdagmiddag kan ik naar de assistent van de huisarts bellen voor de uitslag, ben enorm zenuwachtig... 
 
Wat spannend taartjuuh, ik zal voor je duimen.
@Mio, je zou idd denken aan n eisprong op dat moment in de maand, ben ook benieuwd. 
Ik had afgelopen maand een bloeding van n uurtje of 3 na mijn eisprong( gok ik aan de stekende pijn rechts te merken). Ben benieuwd of ik deze maand ook weer van die verassingen krijg.
@ Snackworteltje, niet te veel stressen is pas 1e mnd zonder spiraal. Ik denk dat t helemaal niet raar is als je de 1e mnd geen eisprong hebt. Ik heb toen ook niets gemerkt van n eisprong terwijl ik wel weet hoe die voelt. Maand erop voelde ik m weer ? en hoop m deze maand ook te voelen zodat ik kan inschatten hoe Mn cyclus loopt 
 
@xBoerinnetje. Ik ben vorige maand een paar dagen voor ovulatie begonnen met temperaturen. Voor ovulatie lag mijn temp rond 36.6-36.8 na ovulatie rond 36.9-37.1 (enkele uitschieters eruitgelaten).
Ik temp nu ook nog (einde van mijn menstruatie) 36.9-37.1.
Ik heb in ieder geval even zitten googlen en het schijnt wel vaker voor te komen dat je temperatuur wat later daalt (bij de meeste gebeurt die daling dus op dag 1 van je menstruatie). Het kan inderdaad ook gewoon zijn dat je basale temperatuur iets hoger ligt dan gemiddeld, maar volgens mij is 37 nog niet iets om je zorgen over te maken.
Omdat ik al iets meer van mijn temperatuur weet doe ik wel nog een testje als mijn temperatuur volgend weekend nog steeds niet gezakt is. Je kan hetzelfde doen voor de zekerheid. 
 
Ik sluit mezelf ook bij jullie aan! Als het allemaal klopt is mijn NOD pas 11 okt. Maar op dit moment weet ik helemaal niks en snap ik vooral mijn eigen lichaam niet. 
Wil het ook een beetje rust geven, merk dat het forum me soms een beetje gek maakt. Ik zal zeker alles lezen maar soms in vlagen reageren. Maar ik ben er wel! ??
 
@Mio ik had vorige maand een week voor mijn ovulatie een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en rommelende darmen. Dit duurde toen zo'n 3 dagen. Dacht eerst ook dat het mijn eisprong moest zijn geweest, maar die kwam dus pas een week later. Waar dit van komt geen idee, maar het was wel dusdanig aanwezig dat ik dit in mijn app heb ingevoerd.
 
@Dwaallichtje Ja kan natuurlijk ook dat basale temp altijd wat hoger is. Zou wel verklaren dat ik het altijd warm heb haha. Dat manlief binnen onder een deken op de bank lig en ik ernaast zwetend in een hemdje :p We tempen rustig door, vanaf dag 7 ovutesten erbij en inzicht krijgen!
 
Terug
Bovenaan