Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Mijn basale temperatuur is juist vrij laag, 36.1/36.3. Ik lig altijd met een dekentje op de bank haha ?
Ben benieuwd of ik mijn ovulatie aan de hand van mijn temperatuur zie deze maand. Volgens de app is die zaterdag. 
 
@taartjuuuuh
Dat duurt lang voor ze die uitslag hebben.. Normaal gesproken hebben ze die uitslag de volgende werkdag al binnen.. 
Succes met wachten en hoop mee voor je!
Xx
 
@taartjuuuuh
Dat duurt lang voor ze die uitslag hebben.. Normaal gesproken hebben ze die uitslag de volgende werkdag al binnen.. 
Succes met wachten en hoop mee voor je!
Xx
 
@xBoerinnetje
Ik heb op het moment geen idee wat me cyclus is maar door het tempen weet ik wanneer me eisprong was en had op dat moment ook se bekende klachten. Technisch gezien is mijn NOD deze maand nog de 23e en qis dus afwachten
Me spiraal is 28 aug verwijderd en heb nog geen menstruatie gehad dus of die komt of ik heb geluk en was het in 1x raak. Ik betwijfel het omdat ik in het jaar dat ik geen spiraal had maar 1 menstruatie heb gehad. Ik wacht dus geduldig af
 
@dwaallichtje: oké, dan is dit waarschijnlijk normaal! Enkel jammer dat je lichaam je dan op een dwaalspoor zet ?
 
Terug
Bovenaan