Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Morning! Mijn temp vandaag weer hoog naar 37.3!  Snap dit niet hoor... ik had uiteindelijk toch besloten dat ik niet zou testen vandaag omdat ik gister toch rood had en iets meer. En gister een borrel afspraak met een vriendin en doordat ik dacht ongesteld te zijn, zelf ook maar 2 wijntjes gedaan( anders smoes verzonnen of verteld) ..maar nu mijn temp hoog is. .. Kan door die wijntjes komen natuurlijk. Morgen maar weer eens kijken....

Citrus spannend! Ik hoop dat je een positieve test krijg!
Hihi meiden sorry moest direct door naar werk vanmorgen. Ik heb vanmorgen getest en ik zag op de action en 2besure een heel licht streepje. Op foto haast niet te zien zal wel bijvoegen maar in het echt beter te zien. Zal vanmiddag is een nieuwe foto proberen in beter licht. Ik durf het nog niet echt te geloven en heb een beetje een dubbel gevoel nog. CB gaf niet zwanger aan maar begreep ook dat die niet zo gevoelig is. Temp was vanmorgen 37.5 nog nooit zo hoog geweest en heb nu continue die krampen van boven en ben misselijk. Afscheiding is ook veel meer en waterig doorzichtig.

Oeh!!! Die is lichtroze! Beter dan die van mij hoor...spannend hoor, morgen zo u Hij wat donkerder kunnen zijn als je zwanger bent! Ik hoop het Feyre! 
Hier toch ongesteld geworden helaas..  even later was mijn temp toch gezakt naar 37.0 toen ik wat afgekoeld was van het gezweet vannacht. Pfff geloof dat ik was ziekjes was. 
Naar ronde 6 alweer ?

Oh nee jammer Citrus! ? had het zo gehoopt voor je!
Ik wil eigenlijk nu wachten tot zondag met testen. Ben iig niet mezelf heel moe ook lag om 9 uur in bed ga nooit zo vroeg ? daarnaast zie ik gedragswissel in me katten ze zijn niet bij me weg te slaan. Maja miss beetje ver gezocht ? me man en ik zijn voorzichtig blij. Maar geloof het eigenlijk nog niet zo wil eerst een duidelijke test.
Moet vandaag ook naar de HA voor een bultje op me neus dus ga gelijk even vragen over bloedprikken evt. Miss is me NOD wel later en is die daarom ook nog zo extreem licht.

Feyre gefeliciteerd!! Lekker genieten
Citrus balen zeg. Ik had toch wel goede hoop bij jou.
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Dag 39. Vorige maand zette vandaag de menstruatie vol door na twee dagen spotting. Nu echt niks te bekennen. Twijfel of ik zondag of maandag nog eens test. Zondag zie ik mijn beste vriendin, gezien de situatie met mijn man nu zou ik het als ik zwanger blijk graag met haar bespreken. Maar wellicht is zondag nog te vroeg om positief te testen, afgelopen woensdag immers nog negatief getest op een gevoelige test. 

Spannend Feyre! Je ziet inderdaad heel licht een streepje. Hopelijk knalt het er over een paar dagen vanaf en heb je geen twijfel meer.
Jammer dat de positieve testen verder nog uitblijven... Ook hier helaas geen positieve test. Vandaag mijn NOD en deze ochtend getest, niks te zien. Ik merk ook verder weinig aan mijn lijf. Aan de andere kant ook geen enkel teken van een menstruatie, die ik normaalgesproken toch wel aan voel komen, dus ik ben nog niet meteen alle hoop verloren. Misschien is het gewoon nog iets te vroeg. Ik wacht het nog even af en zal over een paar dagen nog eens een test doen als ik niet ongesteld word in de tussentijd.

Terug
Bovenaan