Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Bedankt dames! Lief. 
Weet je waar ik wel blij mee ben? Dat mijn lichaam zo goed werkt :) ik heb een cyclus van 29 dagen, deze maand ineens een eisprong op dag 19 dus was in lichte paniek ivm innestelingstijd van maar 10 dagen. Maar nee....mijn lichaam past zich gewoon aan en laat er dan ook netjes 14 dagen tussen zitten. Mooi toch? Ik vind het fascinerend. Ben benieuwd wanneer ik deze keer een eisprong krijg, hopelijk gewoon weer dag 14 of 15 :) 
Nu nog dat ene zaadcelletje erbij laten en dan ben ik helemaal dik tevreden ?
 
Juuno, ik zou als ik jou was het sowieso met je beste vriendin bespreken, ik zegf dat je het graag wil als je positief test, dan wil je het vast stiekem sowieso en dat is toch persoonlijker dan alleen hier je verhaal kwijt zijn. Het is altijd fijn als je met iemand als je vriendin, dit soort dingen kan bespreken.. Daar is ze voor en zal je goed doen meid. Zoiets moet je niet opkroppen, een mening of alleen luisterend oor is vast al een verademing. Virtuele knuffel!! 
 
Dag dames! Mijn NOD is aanstaande woensdag, nog echt even een paar dagen wachten dus maar ik voel me zo anders! Ik ben ook wel bang dat ik het me inbeeld omdat we het zo graag willen, erg spannend allemaal!! Hopen dat deze dagen snel voorbij gaan en we kunnen testen!
 
Ik mag maandag eindelijk testen! En ik weet dat een zwangerschapstest pas bevestigd, maar ik weet zo zeker dat ik het ben! 
Overigens woensdag bloed geprikt en mijn schildklier is prima stabiel (heb een traag/niet werkende) en ik maak geen antistoffen aan! Yes! Dat is n vreugde dansje waard voor mij ?
succes iedereen! 
 
Minty spannend hoor! Waar merk je aan dat je denkt dat je zwanger bent dan? Ik ben er deze maand namelijk ook echt van overtuigd maar ik weet wel dat je lichaam je zo hard voor de gek kan houden. Ik probeer dus nog maar niet teveel te hopen.. 
 
Weet niet, aan alles. Ik heb niet echt symptomen ofzo. Meer afscheiding dat wel en wat vermoeider dan normaal. Maar verder niet. Voel het gewoon. Gek hè? Eerder twijfelde ik dan weet je, dan had ik vanalles en dacht ik zou het? Nee vast niet. Maar ik ben er nu zo zeker van op de een of andere manier..
Hoop dat het idd niet gaat tegenvallen haha. 
 
Alle dames met een positieve zwangersschapstest gefeliciteerd! 
Graag wil ik mij hier ook aanmelden... Eerste ronde, tweede kindje. Bij de eerste was ik zwanger voordat we het gingen proberen dus echt bewust zwanger proberen te worden is nieuw voor ons. Mijn NOD is als het goed is 31 oktober.
 
Terug
Bovenaan