Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik ben na mijn eerste menstruatiedag van afgelopen zaterdag eens begonnen met temperatuur opmeten. Vooral uit nieuwsgierigheid. Eerste dag niet gemeten. Dag 2: 37,0 Dag 3: 36,8 dag 4: 36,9. Allemaal gemeten na het wakker worden, rond dezelfde tijd en voor het opstaan. Vergeleken met de curves die ik online vind, is dat een vrije hoge basale temp. Zijn er meer dames hier die tempen en hun basale temp zo hoog hebben liggen?
Ik vandaag rond dag 12 van mijn cyclus drukkend gevoel onderbuik en beetje lichtbruin slijm. Vorige cyclus had ik dat ook en dacht ik : mijn eisprong! Maar die bleek pas 10 

All measured after waking up, around the same time and before rising. Compared to the curves that I find online, that is a free high basal rate. Are there more ladies here who have temples and their basal temp so high?
Daarnaast helaas ook nog geen ovulatie gehad. Dit weet ik redelijk zeker omdat ik  vanaf wanneer ik mijn ovulatie verwachtte testen heb gedaan. Sommige zullen we voor gek verklaren zo vroeg, maar ik krijg er graag inzicht in. Tot op heden dus alleen maar negatief. 
Ik vandaag rond dag 12 van mijn cyclus drukkend gevoel onderbuik en beetje lichtbruin slijm. Vorige cyclus had ik dat ook en dacht ik : mijn eisprong! Maar die bleek pas 10 dagen later te zijn. (Dat merkte ik dus duidelijk aan mijn vruchtbaar slijm en positieve ovulatietest.) Dus ik denk dat het deze keer ook zo zal zijn… Toch vraag ik me af wat dit dan weer is… zelfde tijd, zelfde symptomen

Schrijf nog steeds graag mee. Morgen is mijn spiraaltje drie weken eruit. Sinds dien zo nu en dan een paar dagen bruin gedoe gehad, maar minimaal en het mag niet de naam van een menstruatie hebben. 
Daarnaast helaas ook nog geen ovulatie gehad. Dit weet ik redelijk zeker omdat ik  vanaf wanneer ik mijn ovulatie verwachtte testen heb gedaan. Sommige zullen we voor gek verklaren zo vroeg, maar ik krijg er graag inzicht in. Tot op heden dus alleen maar negatief. 
Natuurlijk moet ik mijn lijf de tijd geven om een eisprong te krijgen zonder hormonen, maar stiekem maak ik me best een beetje zorgen. Met spiraal had ik een enorm regelmatige eisprong, en het valt me tegen dat dat nu niet het geval is.  Al zou ik in ieder geval maar een menstruatie hebben vanaf waar ik zou kunnen gaan rekenen… wachten duurt lang 

Schrijf nog steeds graag mee. Morgen is mijn spiraaltje drie weken eruit. Sinds dien zo nu en dan een paar dagen bruin gedoe gehad, maar minimaal en het mag niet de naam van een menstruatie hebben. 
Natuurlijk moet ik mijn lijf de tijd geven om een eisprong te krijgen zonder hormonen, maar stiekem maak ik me best een beetje zorgen. Met spiraal had ik een enorm regelmatige eisprong, en het valt me tegen dat dat nu niet het geval is.  Al zou ik in ieder geval maar een menstruatie hebben vanaf waar ik zou kunnen gaan rekenen… wachten duurt lang 

Ik ben na mijn eerste menstruatiedag van afgelopen zaterdag eens begonnen met temperatuur opmeten. Vooral uit nieuwsgierigheid. Eerste dag niet gemeten. Dag 2: 37,0 Dag 3: 36,8 dag 4: 36,9. Allemaal gemeten na het wakker worden, rond dezelfde tijd en voor het opstaan. Vergeleken met de curves die ik online vind, is dat een vrije hoge basale temp. Zijn er meer dames hier die tempen en hun basale temp zo hoog hebben liggen?

I started measuring temperature after my first menstruation day last Saturday. Especially out of curiosity. First day not measured. Day 2: 37.0 Day 3: 36.8 day 4: 36.9. All measured after waking up, around the same time and before rising. Compared to the curves that I find online, that is a free high basal rate. Are there more ladies here who have temples and their basal temp so high?
Ik kreeg ook elke keer een foutmelding. 

Vanochtend gebeld door mijn liefste vriendinnetje dat ze in verwachting is (al is het nog heel pril)! Ben zo ontzettend blij voor haar!! Toen mijn man en ik haar en haar man kwamen vertellen dat wij een kindje verwachtten, was ze zo blij voor ons, terwijl ik wist dat ze zelf ook graag wilden. Zelf had ik het moeilijk mee om te vertellen omdat hun wens zo groot was. Toen ik een mk kreeg was zij ook degene die voor me klaar stond en nog steeds staat als ik nog wat verdrietig ben.
En dan nu vanochtend eindelijk het verlossende telefoontje! Ben helemaal hyper voor hen nu!

Zelf ga ik nu richting het wachtbankje. Gisteren een knal ovu in handen. Vandaag nog een testje om te zien of deze minder is geworden (hoezo nieuwsgierig..)

All measured after waking up, around the same time and before rising. Compared to the curves that I find online, that is a free high basal rate.  Are there more ladies who have temples and their basal temp so high?
In addition, unfortunately, no ovulation. I'm pretty sure of this because I tested from when I expected my ovulation. Some will be crazy for you so early, but I like to get an insight. So far only negative. 
Today around day 12 of my cycle, I have a feeling of numbness and a bit of light brown mucus. I also had that last cycle and I thought: my ovulation! But that turned out to be only 10 days later. (So ​​I clearly noticed my fertile mucus and positive ovulation test.) So I think it will be the same this time ... Yet I wonder what this is again ... same time, same symptoms

Terug
Bovenaan