Nieuwe wachten op NOD okt 2018

dank je wel allemaal ^_^ ik ben net naar de HA geweest voor een plekje op me neus. gelijk gevraagd over bloedprikken voor HCG waarde. hiervoor kan ik as donderdag terecht. ofc doe ik in de tussentijd wel gewoon testjes XD hopelijk wordt het wat donkerder.
spannend meiden! zoek afleiding het is zo maandag! ik heb het ook niet gehaald hoor xD de spanning was te erg maar was maar 2 dagen ervoor
 
Hallo allemaal!
ik heb een week voor mijn NOD getest en was positief!! Is mijn 2e kindje en is zoooo welkom! 8 nov afspraak bij de VK voor de eerste echo. Heb er super veel zin in!
 
Hoi dames,
Aan alle gelukkige zwangeren, gefeliciteerd!
Ook ik ben aan het wachten. Met een korte LF deze maand, rond 20ste CD, was mijn nod gisteren. Helaas negatief getest. Vandaag wederom negatief getest. Action test en zojuist nog met sensitest. Met een regelmatige cyclus van 28 dagen weet ik niet wat ik hiervan moet denken. Vorige week vaak ongi gevoel gehad. Sinds een paar dagen niks, behalve af en toe wat steekjes bij mijn baarmoeder en gevoelige borsten. Wordt er iig niet vrolijk van en er gaat van alles door me heen. Hier is ook bij de eerste zwangerschap alles smooth en volgens het boekje gegaan. Nu lijkt het juist allemaal anders. Ik denk dat ik elke dag maar een testje doe totdat ik ongi wordt of het positief wordt.vandaag 10 dagen dpo en nog geen positieve test, terwij 1 dag na nod is. Pffff zo zwaar dat wachten..
 
Sorry voor mijn geklaag..maar moet t ff kwijt.
 
Dames met een positieve test, gefeliciteerd!
He balen citrus, hopelijk volgende ronde beter! 
Welkom shahr! wie weet test je positief over een paar dagen, heeft soms even tijd nodig!
 
Gefeliciteerd dames!!! super fijn!
ik heb het gevoel van een enorme kater, terwijl ik niks gedronken heb.
Mijn schoonzus is op dit moment zwanger en ik weet dat dit één van haar eerste symptonen was. Ook heb ik enorm vet haar en nog steeds heel gek en realistisch aan het dromen.
de 27e NOD, spannend!!!
 
 
Terug
Bovenaan