Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wij hebben een prachtige dochter.
Ik lig inmiddels met enorme krampen en een warme kruik op mijn buik op de bank. Alleen nog wat bruinverlies, maar dat gaat vanavond wel doorzetten. Als dat niet het geval is, is er iets anders erg mis. Maar het zal wel gewoon mijn menstruatie zijn die nu behoorlijk hevig door gaat komen.
 
Balen voor je. Maar laat het dan maar komen en op naar de volgende ronde. Geen zwangerschap en geen menstruatie is helemaal niet oké.
Wel leuk dat jullie al een dochtertje hebben. Ik kan gewoon niet wachten totdat ik een kindje van onszelf in mijn handen heb.
 
Van het gezellig maken is helaas niets meer gekomen. Ik voelde me echt niet lekker. Had een vervelend gevoel in mijn onderbuik. Beetje zeurende pijn. Maar het kan komen doordat ik niet zo goed naar het toilet kan of toch een aankomende menstruatie. Ik moet gaan afwachten wat de dagen tot aan het weekend mij brengen. 
Ik baal een beetje dat ik geen ovulatietest meer heb voor morgen. Is het bij jou al echt doorgebroken? 
 
Hoe is het met de pijn in je buik mttm?
Hier heeft de pijn aangehouden, Maar begint het pas na 16 uur een beetje door te breken. Echt raar, nog nooit eerder gehad op deze manier zo. Hoe dat nu na tig jaar op een andere wijze ongesteld zijn ineens zo anders kan zijn, is me een raadsel.
 
Met die vraag heb ik ook een paar keer gezeten. Hoe kan het toch dat het zo vaak anders is. 
Het nare gevoel in mijn buik gaat en komt. Het is echt een zeurderig gevoel zoals bij een menstruatie en opeens is het weg. Ik snap hier dus ook niets van. Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen dat bij de ovulatie hebben. Ik begin me steeds meer af te vragen of dit misschien pas mijn echte eerste eisprong is.
ik heb overigens ook nog steeds last van brandend maagzuur. 
Hoe gaat het met jou?
 
Veel buikkrampen en lage rugpijn. En een duidelijk doorgezette menstruatie. Wat een rotdag. Waarom nu ineens zoveel en zo lang pijn.
 
Balen zeg, misschien is er toch iets geweest en duurt het nu langer voordat het doorzet en doet het ook meer pijn. Ik hoop voor je dat het snel over is.
Ik ga proberen het los te laten. Op deze manier maak ik mezelf helemaal gek. Ik heb net nog een ovulatietest gedaan en een zwangerschapstest. De ovulatie test was wel van een ander merk en veel later op de dag, maar het streepje was veel minder duidelijk. De zwangerschapstest was negatief. Ik zou dus uit moeten gaan van een ovulatie.
Alleen het gevoel in mijn buik past daar niet pijn. Ik heb echt het gevoel in mijn buik dat ik wel eens van mijn periode voor de pil ken als ik ongesteld moest worden. Het zou me dus niet verbazen als de menstruatie toch nog doorbreekt. Ik ben in ieder geval niet zwanger. Ik heb nu vooral een baalmoment omdat ik gewoon een goede cyclus wil.
 
Ja ik snap dat wel. Een goede cyclus geeft veel meer duidelijkheid en zekerheid. Hoe is het nu?
Bij mij zette de menstruatie pas gisterenavond echt helemaal goed door. En toen werd de buikkramp en pijnen ook snel veel minder. Mijn lichaam heeft er dit keer dus kennelijk echt veel moeite mee gehad om het baarmoederslijmvlies afgestoten te krijgen ofzo.
En nu ben ik vandaag ook nog ziek geworden :(
 
Terug
Bovenaan