Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nee ik zit trouwens op cyclusdag 26 nu. 25 dagen is mijn kortst mogelijke cyclus, dus vanaf vandaag zou ik ongesteld kunnen worden. Maar meestal word ik dat in de nacht of hele vroege ochtend, dus vandaag verwacht ik het niet meer. Nog 5 mogelijke dagen te gaan..
 
[quote quote=10127333]Balen mttm! Maar het kan nog toch? Weet je hoeveel dagen geleden je je eisprong had? Ik zit vandaag eindelijk op cyclusdag 25. Mijn kortst mogelijke cyclus en denk 13 dagen na de eisprong. Maar mijn langst mogelijke cyclus is pas komende zondag. Dus misschien nog wel lang geen duidelijkheid. Gisterenochtend nog omowit getest, dus vandaag ga ik niet testen. Op zijn vroegst morgenvroeg weer, maar ik probeer het uit te stellen naar woensdagavond of donderdagochtend.[/quote]
Jullie, ik dacht dat ik afgelopen donderdag en dan 2 weken geleden mijn eisprong had. Ik heb de laatste tijd niet echt meer een regelmatige cyclus, maar meestal wel rond de 14 dagen na mijn eisprong de menstruatie. Ik heb deze keer geen ovulatietesten gebruikt, dus ik weet het niet zeker of toen mijn eisprong was.
Het zou idd nog kunnen, maar dat heb ik al zoveel maanden gedacht en toen ging het ook steeds mis, dus die hoop heb ik niet meer. Helaas...
 
@Jullie
ik heb het idee dat ik gewoon een menstruatie over ga slaan. Normaal heb ik altijd hele gevoelige borsten en tepels minimaal een week voor mijn menstruatie en nu niets. Daarnaast heb ik de afgelopen dagen bij het afvegen af en toe doorzichtig slijm gehad. Geen prop ofzo, gewoon een klein beetje. 
 
Mmm maar met dat doorzichtige slijm klinkt het ook wel alsof je momenteel rond je eisprong zit.. Een ovulatietestje wagen misschien? Wel lastig. Ik zou het afwachten maar anders aangeven bij een arts. Want bij een cyclus van meer dan 35 dagen zeggen ze volgens mij vaak dat de eisprong er mogelijk niet is.
Of ben je al onder behandeling (geweest) van een arts?
Hier is nog niets te bekennen. Ben wel doodmoe, maar ja ik slaap ook al de hele week slecht, dus denk eerder dat het daarmee te maken heeft. We wachten nog maar even af, ik wil vandaag iig niet gaan testen gezien me dat geen zin lijkt te hebben na een spierwitte test gisterenochtend. Maar wat duren deze dagen lang zo!!
 
Slijm klinkt inderdaad als ovulatie. Daar heb ik dus ook al aan gedacht. Van de andere kant is het maar heel sporadisch. Bijvoorbeeld vanmorgen bij het afvegen wel, maar gisteren niet. En eergisteren dan wel weer een beetje. Het is meestal ook echt maar een veeg zeg maar. Heb het nu 4x gehad of zo. Meestal 's ochtends. 
Ik heb nog geen contact gehad met de huisarts. Eerst had ik een hele goede cyclus, ook na het stoppen met de pil. Een maand of 4/5 geleden begon dit te veranderen. Sindsdien is mijn cyclus niet meer regelmatig. Wel tussen de 28 en 35 dagen op 1x na. Ik vind na de huisarts gaan best een drempel. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en wat ik eigenlijk van hem verwacht. Ik heb ook nog niet zo lang een nieuwe dokter, dus het is ook nog niet zo vertrouwd. Mijn andere dokter had ik al heel lang, dus daar had ik het vast wel aan verteld. 
Bij jou gaat het dus ook nog niet helemaal lekker. Ook vooral heel veel spanning zo te horen. Allemaal die onduidelijkheid. Het zou fijn zijn als er gewoon duidelijke signalen zouden zijn. 
Ik heb ook regelmatig een raar gevoel in mijn buik of maagzuur branden/oprispingen. Kan natuurlijk van alles betekenen. Waarschijnlijk is het gewoon omdat mijn maag niet helemaal in orde is, maar zo vervelend dat het nu net op dit moment moet zijn. Vanmiddag kon ik een tijdje niet naar het toilet, omdat ik een afspraak had. Op een bepaald moment dacht ik echt dat het begonnen wat, maar uiteindelijk toch weer niets. Het is me wat. 
 
@Jullie
ik denk toch dat je gelijk hebt en dat ik nu pas mijn ovulatie heb. Sorry voor de details, maar vanmorgen had ik opeens echt heel veel slijm bij het afvegen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al zoveel heb gehad. 
Weet jij of het dan nog zin heeft om het vanavond gezellig te maken of is het nu te laat? 
Hoe gaat het bij jou?
 
Bedankt voor je uitgebreide reacties mttm!!
Ja ik denk dat het zeker nog zin kan hebben vanavond. Slijm is meestal een voorbode van de natuur net voor de eisprong om de zaadjes zo goed mogelijk naar boven te geleiden. En als de eisprong vandaag toch al plaatsvind leeft je eitje 12 tot max 24 uur. Dus zeker doen vanavond!!
Hier gisterenavond ineens veel zuurbrand. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap pas halverwege en eind van de zwangerschap. Maar verder heb ik het normaal nooit. Maar had gisterenmiddag wel erg veel stress en daardoor pas laat kunnen eten en na dat eten had ik er ineens last van totdat ik ging slapen (van 20.30 tot 23.00).
Verder vannacht opnieuw erg borrelende darmen, maar ja nu vanochtend ook aan de diarree, dus zeg het maar..
In ieder geval nog geen beginnende menstruatie te bekennen. En zit nu denk ik exact 14 dagen na mijn eisprong en op cyclusdag 27. Misschien vanavond testen of morgenvroeg. Vanochtend had toch geen meerwaarde door de vele nachtelijke plasjes dus was er ook geen sprake van meer geconcentreerde urine.
 
Jullie, wat spannend. Ik hoop voor je dat je snel positief test. Ik wist helemaal niet dat maagzuur ook een zwangerschapskwaaltje was. Het is wat je zegt, je denkt dit of dat en daarna gebeurt er weer iets anders en je begint weer te twijfelen. 
Ik had gisteren ook last van maagzuur. Vandaag dacht ik dat het over was, maar na het eten van een boterham begon het weer. Ik kon me net niet inhouden en heb toch nog een keer een test gedaan. Vooral omdat ik las dat het slijm ook door een zwangerschap kan komen en omdat jij dat zei van het maagzuur. Helaas nog steeds negatief. Ik ga nu dus echt maar uit van een ovulatie. Ook omdat die vanmorgen wel best duidelijk was.
Hou je me op de hoogte? Ik hoop op een goede test voor jou.
 
Terug
Bovenaan