Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hai mttm,
Had je ook een ovutest gedaan dan vanmorgen?
Hier net terug van het werk. En ineens het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden. Zo’n weeeig gevoel in mijn buik en net bij toiletbezoek wat bruinig bij afvegen.
Meestal word ik ongesteld in de late nacht of vroege ochtend, maar nu heb ik zelfs het gevoel dat ik vanavond nog weleens ongesteld kan gaan worden.
Begrijpen doe ik het alleen niet echt. Voor mijn eerste zwangerschap beelde ik me ook wel wat dingen in, waarvan ik dan dacht dat het symptomen konden zijn en ik dan toch gewoon weer ongesteld werd. Maar nu waren er die bloederige neuzen en de zuurbrand, wat ik écht alleen ken van de zwangerschap en in mijn toch al redelijk lange leven buiten de zwangerschap om nog NOOIT heb gehad. Dus ik snap het niet. Maar het lijkt er toch echt op dat die ongesteldheid gaat komen.
 
Inmiddels heb ik best veel gelezen en je leest wel vaker dat mensen een beetje bloed verliezen. Zolang het niet doorbreekt, moed houden.
Nadat ik het slijm had gezien en het was dus echt veel, ben ik gaan douchen. Daarna zat het me niet helemaal lekker. Ik had nog 1 ovu test liggen van vorige maand tien ik wilde kijken of ik wel een eisprong heb. De test werd dus behoorlijk positief. Ik kan alleen de andere symptomen die er wel of net niet zijn niet zo plaatsen.
Ik krijg nu overigens echt een gevoel in mijn buik zoals ik dat ook heb als ik ongesteld word.
 
Mmm nou die positieve ovutest zal het denk ik toch goed hebben! Heb weleens gelezen dat die bij zwangerschap ook uit kan slaan, maar goed die testen zijn bij jou negatief, dus dan denk ik toch echt een ovulatie nu! Vanavond jullie best doen!!
Hier moet ik het idd maar afwachten. Het schijnt idd wel te kunnen wat bruin- of licht bloedverlies. Maar omdat ik dit bij mijn eerste zwangerschap totaal niet heb gehad, vermoed ik dat niet. En ben ik bang dat het deze maand niet gelukt is. Maar ik hou je op de hoogte van het vervolg.
 
Allebei dus weer afwachten. Ik hoop voor je dat het wegblijft. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, dan test ik zaterdag nog 1 keer en als het dan weer negatief is, dan ga ik maar uit van mijn nieuwe NOD. 
Ik zal voor ons allebei duimen!
 
Spannend idd mttm. Ik verwacht morgenvroeg wel meer te weten. Dan wel door een ongesteldheid, dan wel door een (positieve) test. Hoe oud ben je?
 
Ik ben alweer bijna 10 jaar ouder, pffff :(
En ik denk dat ik je vanavond al meer duidelijkheid kan geven, want mijn buikkramp neemt toe..
 
Balen zeg, van de andere kant moet ik zeggen dat ik duidelijkheid nu wel fijn zou vinden. Ik denk toch dat mijn menstruatie er morgen ook gaat komen. Ik heb een beetje kramp zoals bij een menstruatie en morgen zou 1 week na mijn NOD zijn, dus het zou best kunnen. Ik ga op tijd slapen. Dan is het weer snel morgen. 
Heb jij wel al kinderen?
 
Terug
Bovenaan