Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu 17 dagen te laat, maar durf niet zo goed te testen ben bang dat hij weer negatief is. Heb hem al bij 10 dagen te laat getest en was helaas negatief.
Dat is inderdaad niet fijn als je al eens teleurgesteld bent. Wel gek dat je al zo lang overtijd bent. Heb wel vaker gelezen dat pas na een tijd positief werd.
al contact gehad met huisarts ze zouden eventueel een bloedtest kunnen doen mocht hij toch negatief uitslaan!?
Nee heb nog geen contact gehad met de huisarts, maar twijfel ook omdat ik van de week wel paar druppeltjes gedroogd bloed had. Dit kan je natuurlijk geen menstruatie noemen.
Ja ik had wel voor die bloeding die zondag s'avonds hele erge buikkramp rechts onder in de buik.
Ik vind het moeilijk want voor de rest heb ik geen syptomen.
Wauw zoveel positieve testen al deze maand .? Proficiat allemaal.
Hierbij sluit in mij ook terug aan. Wanneer mijn NOD is geen idee. September was voor mij een rare maand. Ben 3 keer ongesteld geweest. 1ste keer 5 dagen lang 2de keer 4 dagen lang en nu 5 dagen en still counting....
Mijn lichaam houd mij serieus voor de gek denk ik al ben ik niet zeker of dit wel een menstruatie is .
Pannekoek ik zou gewoon nog een keer een test doen met ochtendurine zodat dit hopelijk je onzekerheid wegneemt, mocht hij dan toch negatief uitslaan zou ik gewoon even de huisarts bellen ze geven fijn advies. Heb ze namelijk ook al een keer gebeld. Afgelopen maand een valse positieve test gehad een indrooglijn.