Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Deze maand echt weinig last, nog steeds soms jeukende borsten of jeuk elders. Soms wel iets te voelen regio baarmoeder lijkt ook op zachte steekjes. Nog n weekje geduld.

Hoihoi....
Vandaag dus vriend zijn verjaardag gevierd. We zijn net terug van het restaurant. Deze morgen begonnen met een lekker ontbijt en een verjaardagskaartje. Dan is hij gaan werken  tot de middag de rest van de dag vrij... chocolade en vanillepudding gemaakt (hij lust dan enorm graag!) En cadeautje nr 1... koffietje/thee  cadeautje nr 2... een klein dutje, klaargemaakt en dan nr het resto. Bij apero een glaasje champagne,die hij dan voor de helft ook zelf heeft uitgesproken, want ik kon toen nog niet zeggen waarom ik geen wou... en dan "cadeautje" nr 3 de test in het parker pen doosje... kijkt hij heel dwaas naar die test, dan naar mij en zegt hij, euh wat moet ik daar mee doen? Ik zeg, zie je het niet mss? Bleek de uitslag al niet meer op de digitale test te staan ?‍♀️... en heb ik het dus gewoon moeten zeggen, zo van, waarom denk je dat ik dit geef???? Ben je zwanger mss?? Euh nee, tis om je temperatuur te meten... ? maar om dus bij de clue te komen, hij was ook verwonderd (zo snel na vorige keer terwijl we anders al zo lang aan het proberen waren) en natuurlijk heel blij en hoopt ook dat het nu allemaal goed blijft gaan...
Slaapwel iedereen ...

Vlindertje ik had al ruim een week voor nod een vermoeden. Maar omdat je zoveel leest over meiden die vanalles voelen en dan toch ongesteld worden durfde ik niet teveel te hopen. 
Ik had last van buikkrampen, ene dag erger dan de andere dag. Duizeligheid en ik was volgens mijn man ontzettend onredelijk en niet te genieten!! Vind ik zelf uiteraard wel meevallen ? later in de week kreeg ik wat last van gespannen borsten maar niet heel erg. 
Dit alles had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, helaas een miskraam maar ik ben er van overtuigs dat je best voor je nod al vanalles kan voelen. Deze klachten heb ik als ik ongesteld word niet. 

@vlindertje 
Ik had juist helemaal geen vermoeden. De keren ervoor veel last van buikkrampen enzo. Afgelopen was m'n buik juist heel erg kalm, daarom ging ik er ook niet vanuit dat het toch raak zijn. Afgelopen weekend, een ongesteld gevoel, en ik was er heilig van overtuigd dat het weer mis was. Maar ik kreeg ineens ook pijn in mn rug, en dacht juist dat het aan ons bed lag. Zou ook gewoon een zwangerschapkwaal kunnen zijn. Maar goed, voor de rest niks, sinds vandaag ben ik wel een stuk meer moe, en mn werk was vandaag echt een uitputtingslag. Daaraan merk ik wel dat ik echt zwanger ben. Volgens mij begint m'n reuk ook sterker te worden. 
Ik had het niet zien aankomen in elk geval. 

Ik durf nog niet echt te reageren alsof ik zwanger ben, pas na de NOD denk ik. Heb wel vanochtend nog een keer getest met early test. 
Nu:
2x early test Kruidvat merk positief (smiddags)
1x early Predictor test positief (ochtendurine) 
Toch geloof ik het nog steeds niet haha. Lees ik weer verhalen dat die early testen te gevoelig zijn en dan vals positief aangeven, soms zelfs bij een man. 
Over mijn klachten dan:
Ik ben de laatste dagen een beetje misselijk, maar niet extreem en ik denk dat ik best vaak misselijk ben, dus herkende het niet echt als symptoom
Enige echte symptoom is lage rugpijn alsof ik ongesteld ben. Dus ook wel angstaanjagend, misschien dat ik morgen gewoon bloed. 
Ik heb geen last van mijn borsten of zoiets. 
En ander waanbeeld is dat ik denk dat ik misschien vorige maand zwanger was, miskraam had (ongesteldheid) en nu nog zwangerschapshormoon in mn lijf heb, maar het niet ben. Ja meiden, je haalt je wat in je hoofd hoor. 

Terug
Bovenaan