Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ohh ja Jopie dan hoor je toch eigenlijk bij sept ?? Maar je mag op nr 0. Dwaallichtje jij was toch oprichtster van de lijst als ik t me goed herinner? Wat zijn de spelregels ?
0. Jopie 
1. xEsther
2. Ste
3. Amberle

Haha volgens de datum van de positieve test valt Esther er ook buiten ;)
Maar goed we hebben positieve testen. Maar als ik me bij sept moet melden ga ik daar heen hoor :) 

G-G en Lepeltjelepeltje Gefeliciteerd! 
Wat regent het testen. We zitten volgens mijn telling op 6. Voor degene die dit willen weten ik heb zo geteld:
1. Dames zijn geteld in de maand dat ze hun NOD verwachten, dus xEsther was 1 oktober NOD, maar had eerder getest. Alleen als de NOD helemaal verkeerd is ingeschat dan kan dat wijzigen. Jopie is een randgeval wat dat betreft.
2. Het bericht van de positieve test moet gepost zijn in één van de "NOD [in maand]" topics. Aankondigingen in één van de andere topics heb ik niet meegeteld.
3. Als er enkele dagen later een berichtje verschijnt dat het toch mis is gegaan rond NOD zoals bij Sté vorige maand (als gevolg van te vroeg testen), dan heb ik deze aankondiging er weer afgetrokken.
Juli zat met deze regels op 13. Augustus op 12.
Jopie en Pieny reken ik dus nog bij septbemer. September zat daarmee op 21!. :heart_eyes:

Ohh.. al die positieve testen, wat goed zeg! Ben dan alleen bang dat het bij mij niets meer wordt.. ik moet nog geduld hebben tot de 14e dus dat duurt nog wel even.

Hallo,
ik wil me ook even melden in dit topic.. mijn vriend en ik zitten in ronde 3 en heb morgen mijn nod.... spannend!!
mijn laatste 2x dat ik ongesteld ben geweest na de pil heb ik steeds last gehad van een aantal dagen bruin bloed voor ik ongesteld werd. Soms wel 3 dagen. Nu echter niks te bekennen. Wel enorme strakke gespannen gevoel in mijn onderbuik. Heel ander gevoel als een ongesteldheid. Ook heb ik al een langere tijd last van mijn onderrug en gister stond ik een aantal keer te kokhalzen gelukkig kon ik het binnen houden haha..
Heeft iemand dit gevoel in de onderbuik al eens eerder gehad. Als ik ga zitten geeft het een soort schokje/steekje. 
Zoo benieuwd naar morgen!!   
Groetjes m 

Wat een hoop positiviteit ? dat beloofd wat voor deze maand!! Gefeliciteerd voor de gene met een positieve test!! 
Ik moet sinds een paar dagen echt onwijs veel plassen, herkent iemand dit?

Terug
Bovenaan