Nieuwetijdskinderen

Hai Angela!

Ja ik kan me wel voorstellen dat je moe bent!
Je vraagt je soms af waar je toch in godsnaam zo moe van bent aan het einde van de dag, maar we vergeten dan dat sommige dingen gewoon enorm veel energie vreten.
En als je moe bent, gewoon lekker aan toe geven. Gewoon lekker gaan liggen of vroeg naar bed.
Wat kan jou het schelen??

En wat geweldig dat het goed blijft gaan met je zoontje. Geeft jezelf ook een beter gevoel, er zal wel een beetje een last van je afvallen als je je niet constant meer zorgen hoeft te maken he?
Als ouder wil je toch gewoon dat je kindje gezond is en lekker van zijn leventje kan genieten.
Het blijft vast goed gaan zo voor jullie!

Hahahaha over vakantie gesproken, hier nog zo'n gevoel!
Maar wij gaan ook daadwerkelijk op vakantie. Vorig jaar heb ik bij radio 538 een reis gewonnen naar de Costa Brava voor 8 dagen.
We gaan 7 juli naar Callella. Op de dag dat we 5 jaar samen zijn.
Lekker even uitrusten en genieten van elkaar. We gaan met z'n tweetjes. We hebben echt zoiets van: tot die tijd nog even wat doorklussen en werken hierzo. Dan op de vakantie uitrusten en relaxen en als we dan terugkomen dan zijn we gewoon klaar voor het gezinnenleven weer. Een nieuw huisje, nieuw kindje erbij, trouwen volgend jaar.
Dan gaan we er voor, nieuwe ronde, nieuwe kansen denken we dan maar.
Lijkt me heerlijk.
Nog een kleine 8 weekjes, we zijn al aan het aftellen hoor!

Ja de tweede. We gaan er nog steeds voor hoor. Om   één of andere reden blijft de gedachte van een derde ook nog in mijn hoofd spoken, dus wie weet nemen we nog een derde en is dat een meisje! Wie weet wie weet, voorlopig eerst maar lekker gaan proberen voor de tweede. We hebben er wel heel veel zin in. We zijn veel meer voorbereid dan met mijn zoontje, die heet trouwens Jerrel.
Ik heb al kleren gekocht voor als ik een dikke buik heb, die liggen allemaal al te wachten. Hahahahaha had ik zo'n zin in.
En we hebben al een beetje namen bedacht, kleuren voor de babykamer zijn al bedacht. Komt helemaal goed. We hopen dat het snel raak is.
Ik zelf heb het vermoeden dat het de eerste ronde al gelijk raak zal zijn.
We gaan het zien.

Lieve Angela, veel sterkte met je vermoeidheid en  ik hoop dat die vakantie er voor je in zit.
Je kan ook altijd een lastminute boeken. Onverwacht lekker weg, voor weinig geld! Nou wat wil je nog meer?

Succes met alles en ik lees je weer!
Knuf,
Gerrie.
 
Hoi Gerrie,

Wat een bofkont ben jij zeg!! Een vakantie winnen. Dat is helemaal top. En het komt geweldig uit na alle drukte, kun je lekker bijkomen en daarna er tegen aan!!!???

Ik heb nog niets geboekt. Wij hebben een eigen bedrijf en kunnen tussen de bedrijven door zeg maar een weekje weg. Dus het zal inderdaad wel iets van een last minute worden. Maar daarom niet minder leuk. Het is dan juist  een verrassing waar we naar toe gaan.

Het is een raar weekje geweest afgelopen week. Van een stel vrienden gehoord dat ze uitelkaar zijn. De tweede kleine is net vier maanden!! En van een ander stel heeft hij met enige regelmaat een soort migraine aanvallen, maar dan met black-outs. Hij vraagt dan bijvoorbeeld  om een emmer  om in over te geven maar zegt echter of zijn vriendin een pak suiker geeft. Die staat natuurlijk een beetje raar te kijken. Hij ligt ziek op bed en vraagt om suiker? Hij denkt zelf dat ie om een emmer heeft gevraagd. Dus nu allerlei onderzoeken en bloed testen, mri scans enzovoorts.

Nog een ander stel met een kleine van 1 jaar die ook met klussen en verhuizen bezig zijn. Ze zijn echter zo druk met alles dat ze zichzelf totaal voorbij lopen. Met als gevolg ruzies en stress met zo'n kleine natuurlijk. Lekker begin in je nieuwe huis.

En met onszelf gaat het de laatste paar maanden, buiten de vermoeidheid, zo ontzettend lekker en voelen we ons eindelijk een gelukkig gezinnetje. Eindelijk rust.

Het contrast is dan zo groot, dat je je bijna schuldig voelt.  Mijn vriendin zei dat zij dat ook voelde toen  Cas kanker had en wij elke dag in het zkh liepen.

Er is altijd wel iets wat je weer met beide pootjes op de grond houdt, he. Is het niet bij jezelf dan wel iets in je directe omgeving. En dat is ook goed. Het is de kunst om er niet teveel in mee te gaan en  het mooie van elke situatie in te zien. En dat lukt ons nu gelukkig.

Nou Gerrie, geniet lekker van je huis en alvast van het vooruitzicht voor misschien wel de laatste vakantie met z'n drietjes.!! O, o !! Spannend hoor!

Groetjes en tot mails,
Angela
 

Hoi,

Lees net dat je met zijn tweetjes gaat, dom!

Misschien ga je toch wel met z'n drieen, maar is Jerrel niet de derde!!!
Ik hoop het voor je.

Groetjes,
Angela
 
Hai Angela,

Jeetje wat een verhalen uit jouw omgeving zeg. Dan ben je gewoon echt gelukkig dat het in jouw eigen gezinnetje wel goed gaat.
Jullie hebben jullie portie ook wel gehad toch?

Wij gaan inderdaad met z'n tweetjes. Lekker even weg, uitrusten. En het is onze eerste echte vakantie met z'n tweetjes in vijf jaar. Dus dat hebben we wel verdiend. Misschien dat we deze zomer of nazomer ook nog met z'n drietjes weg gaan, kamperen ofzo. Maar dat moeten we nog even bekijken dan maar.
Kan altijd nog.

We zitten nu in de eerste ronde voor ons tweede kindje. Ik moet zeggen dat het erg spannend is. Wel leuk spannend hoor.
Elke keer als we nu gevreeën hebben, is er zoiets van: misschien was het deze keer wel raak.............

Mijn zoontje hebben we vorige week woensdag ingeschreven op de Vrije School hier in Zeeland.
Dat is echt de beste plek voor hem, dat weet ik zeker. Ze hebben meerendeel dezelfde opvattingen als ons en dat is vooral voor Jerrel erg belangrijk. Het is toch 8 jaar van zijn leventje.
Hij zegt heel de tijd graag naar de basisschool te willen en ik heb hem nu verteld dat als hij 4 jaar is hij naar de Vrije School mag. Dus dat verteld ie nu constant aan iedereen. Is wel schattig.

Ondertussen wonen we alweer bijna 3 weken in ons nieuwe huis en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt hoor!
Voelt goed, alsof we er al jaren wonen.

Nou ik stop weer.
Tot lezens!
Liefs Gerrie.
 
Hoi Gerrie,


Het is al weer even terug dat ik reageerde. Het is de laatste paar weken heel erg druk met het bedrijf van mijn man en daarom heb ik het ook veel drukker (admin. en boekh.).

Ik weet  niet wanneer ik weer zou kunnen schrijven, dus daarom is het voor mijzelf makkelijker om het maar helemaal te stoppen. Ik vond dat ik dit toch in ieder geval even netjes kon melden.

Ik wens je heel veel succes met je kleine 'bijdehandte' ventje, en met je nieuwe projectje!   Zal allemaal wel loslopen, denk ik.

Bedankt voor alle reacties en het ga je goed,

Dikke knuffel van Angela en Cas (de kleine man)
 
Terug
Bovenaan