Nieuwetijdskinderen

Hoi allemaal,

Tja bij zo'n forum komen de verhalen wel los zeg. Wat erg van je zoontje Angela, al zo vroeg in de mallemolen. En als moeder zijnde zal dit ook wel ontzettend pijnlijk zijn, je voelt toch mee met je kind. Je kunt dan ook alle steun gebruiken, vooral van familie die dicht bij je staat. Maar goed, fijn dat het beter gaat en dat hij een ondernemende peuter is.
Ben ook al een tijdje hier niet geweest, en mijn verhaal was ook niet bepaald over het onderwerp, afijn door al die verhalen over schoonouders, kwam er een beetje.. nu ja  los....
En toeval bestaat, wij hebben ook al problemen met het KDV, vooral met de overdracht en de leiding. En het verloop van leidsters, nou je wil niet weten hoeveel er al weg zijn. Tja en dan is onze dochter druk, niet luisteren, niet concentreren... nu ja op gegeven ogenblik deugde er helemaal niets meer... Nu een tijdje een schriftje gebruikt voor de overdracht, blijkt alles best mee te vallen. Maar goed, thuis is ze ook wel druk, maar dit proberen we zoveel mogelijk te "gebruiken" zeg maar. Ze helpt aan alle kanten, rent vrolijk op en neer om spulletjes te halen om zo een positieve draai te geven aan haar energie. Wat ze ook leuk vindt is samen in de keuken een cake of cakejes te bakken. Ze heeft zelf  allerlei vormen, mini-cake, een ster, een mini-tulband etc    Opeten is natuurlijk ook errug lekker...  
En veel buiten spelen, rennen, fietsen...   en dan kun je er goed mee omgaan, en hebben we een vrolijk kind. Het KDV ziet alleen negatieve kanten, tenminste op 1 dag, de andere dag (vrijdag) geeft eigenlijk geen problemen, dan gaat ze alvast naar de BSO, met meer ruimte en zo.
 Nu hebben we gister besloten haar naar een ander KDV te doen, waar ze meer "vrijheid" heeft maar toch wel goede regelmaat heerst.   Hier is ook meer ruimte en plek voor ontspanning, en dat laatste hebben drukke kinderen (als ik van mijn dochter uitgaat) ook nodig. Afijn hier kan  ze op de vrije dag van school straks ook heen.  (tja helaas moet er nog gewerkt worden.)

En die taal, dat komt heus wel, mijn nichtje  sliste behoorlijk en sprak onduidelijk, ik kon het eigenlijk helemaal niet goed verstaan, een paar  weken op school en voila mevrouw kon prima praten... Waar een wil is een weg... als  de kinderen de taal echt "nodig" hebben gaat het  vaak wel vanzelf.

Fijn weekend!

groetjes Anna

 
 
Hoi Angela en Anne,

Sorry dat het weer even geduurd heeft, maar we gaan verhuizen en dna komen er nog heel veel dingen tussendoor. Even een beetje druk dus.

Ik wilde graag even laten weten dat ik voor mijn zoontje naar de homeopaat ben geweest. En het is echt super geweest. Een klassieke homeopaat en hij heeft inderdaad bevestigd dat mijn zoontje een nieuwetijdskindje is dat hier op aarde gekomen is om het bewustzijnsniveau van de mensen op aarde te vergroten.
Ik heb nu energetische bescherming gehad voor mijn zoontje. Korreltjes die ervoor zorgen dat zijn aura heel blijft en dat hij dus wat minder last heeft van alle gevoelens e.d. die hij oppikt.

Voorts heb ik voor ons alledrie Fruit Cristals besteld. Dat is een hoogwaardig vitamine C preparaat. Mensen verbruiken vitamine C als ze stress hebben, maar het lichaam maakt dat niet zelf weer aan. Dus als je snel of veel stress hebt, dan verbruik je heel veel vitamine C. Door dit aan te vullen kun je beter tegen stress.
Dat gaan we dus alledrie nemen. En alledrie gaan we nu ook omega vetzuren nemen uit planten. Dat heb ik ook besteld.

Ook krijgt mijn zoontje nu nog druppels van de homeopaat.
De homeopaat gaat nu uitzoeken wat het beste voor mijn zoontje zou zijn en dat krijgen we dan thuis gestuurd.
Ik heb gelijk voor mezelf en voor mijn man ook een afspraak gemaakt. Wat is echt een hele goede homeopaat.

Ik wil dit echt aanraden voor jullie kindjes.
Ik heb deze gevonden via de site www.nieuwetijdskinderen.nl en dan bij organisaties kijken. Daar vind je ook klassieke homeopaten tussen en dan kun je weer via die site kijken of er eentje bij jou in de buurt zit.

Hoe gaat het voor de rest met jullie en de kindjes enz?

Wij zijn nu dus bezig met klussen. En we zijn afgelopen zondag naar de dierentuin geweest, met opa&oma. Het ging echt heel erg goed. En daar zijn we wel heel erg blij mee.
Het liep ontzettend lekker met opa en oma, dat hadden we stiekem niet verwacht. Maar erg fijn.

En we gaan vanaf half mei écht beginnen voor een tweede kindje.
Dan zijn we lekker verhuisd en gesetteld. Ik heb er nu al zin in.
Weer zo'n klein frummeltje en mijn zoontje zal het denk ik wel helemaal geweldig vinden dat er een broertje of zusje bij komt.
Zo zei hij laatst tegen mij: "mama, ik heb nog een broertje en zusje." Hahaha dus ik vroeg hem waar die dan waren en toen zei die: "Die zijn nog boven".
Lief he? Dus wie weet...................
Heerlijk zo'n kindje.

Nou ik hoor jullie wel weer.
Liefs,
Gerrie.
 
Hoi Gerrie,


Ik kreeg helemaal kippevel toen je schreef dat je zoontje zei dat zijn broertje of zusje nog boven zijn.

Kippevel is bij mij altijd een goede graadmeter geweest om te weten dat iets klopt. Als ik iets 'doorkrijg' vraag ik altijd bevestiging. Want ik ben tenslotte ook een mens wat beinvloed wordt door de wereld om ons heen. Maar als ik kippevel krijg, dan weet ik zeker dat het goed is.

Dit was ook toen mijn zoontje de diagnose kanker kreeg. Mijn man zei direct dat ie dit zou overleven, ondanks dat de arts hem maar 25% overlevingskans gaf. Toen ik enigszins tot bedaren was gekomen, vroeg ik het in mezelf na aan boven en ik kreeg kippevel.

En nu spreekt diezelfde oncoloog over een klein wondertje als het over mijn zoon gaat. Dus kippevel is mijn bevestiging voor de aanwezigheid van boven.

Ik moet gaan dus effe snel heel veel succes met je klussen en verhuizen.

Groetjes,

Angela
 
Hoi Gerrie en Angela,

Wat kinderen niet allemaal weten zeg...   Gerrie nog even dan klussen in je huis en dan op een andere manier "klussen",   tenminste daar hebben ze het steeds over bij het "zwanger worden forum"   Nu hopelijk gaat dat allemaal voorspoedig, want je zoontje heeft het daar niet voor niets over, wil dit misschien (onbewust) grag en krijgt daardoor ook meer mee van "boven", het is op ze minst frappant te noemen, want Lieke heeft het ook steeds over haar broertje...

Of dit broertje er komt?   Hopelijk wel, het mag ook een zusje zijn, maar 1 ding is zeker zusjelief zal het wel hastikke leuk vinden, en wij trouwens ook.

Nou en Angela, je hebt wel groot gelijk dat je nog eerst geniet zo met je drietjes, er kwam/komt veel op je af als je kind zo ziek is geweest. Geniet maar fijn van het leven, want zo zie je maar weer, dat is heel kostbaar.

Nu ondertussen zijn we ook met haar naar een homeopatisch arts geweest, voornamelijk voor haar klachten:   steeds verkouden,   hoesten (bronchitis) en het kwam er ook uit dat ze waarschijnlijk nog last heeft van haar maagklepje... ze ruikt nogal zurig 's morgens uit haar mondje. En met het idee, een homeopatisch arts staat meer bij de natuur... wellicht meer informatie over nieuwetijdskinderen... en of onze dochter een nieuwetijdskindje is.

Hij heeft haar "doorgemeten" (haar energiebanen) en ze is in ieder geval ook allergisch voor pinda's, afijn dat was ons ook wel duidelijk, maar onze huisarts wilde dat niet bevestigen (nu ja ze liep helemaal op na het eten van een koekje met pinda's, en daarvoor ook al een keer). Ze kreeg allerlei druppels voorgeschreven, voornamelijk voor de weerstand en het maagklepje...   En ze krijgt/kreeg bicomtherapie:

De bicomtherapie berust op het beïnvloeden van de energiebanen in het menselijk lichaam. Deze energiebanen zijn van belang voor een goed functioneren van de organen. Indien het lichaam ergens is beschadigd, bijvoorbeeld door schadelijke stoffen, raakt het lichaam uit zijn evenwicht. Met de bicomtherapie wordt getracht het evenwicht te herstellen en de lichaamscondities positief te beïnvloeden. Bicom is één van de meest geavanceerde therapieïn van de laatste jaren. Er wordt gebruik gemaakt van een bioresonansapparaat. (gekopieerd van de website)

Hopelijk voelt Lieke zich hierna wat beter, nu het hoesten wordt gelukkig minder...   Afijn voor de onrust liep ook wat mee, maar dat helpt nog niet echt.

Waar ik wel blij om ben is dat mijn man wel erg open staat bij Lieke. Alleen is hij niet altijd blij met zijn  helderziendheid  , schijnt dat hij soms ook nare dingen doorkrijgt,  en dat wil hij niet bij Lieke...    Hij is inmiddels ook naar verschillende mensen geweest die hem wat meer informatie gaven over nieuwetijdskinderen en er beter mee om te gaan, en om bevestigd te krijgen of het daadwerkelijk hier om gaat.

Nou en nog 1 ding, we hebben in ieder geval een nieuw gezinslidje...   een cavia, en hij moest Kareltje heten, Lieke is er erg blij mee en ach heeft toch wel weer wat een diertje in huis...   (alhoewel een stuk kleiner dan onze hond (nu een sterretje), een doberman)  

Al met al zijn we een stel huismussen geworden, wij gaan weinig uit, wel naar vrienden of gezellig ergens heen, kindvriendelijk wel te verstaan. Nu laat ik niet liegen, in juni ga ik voor het eerst naar een concert, erg origineel van de Toppers, samen met een vriendin.   Dus ben benieuwd, mijn eerste concert wordt dit.

Nu ga ik dan ook echt stoppen, wens jullie allebei succes, met klussen en met genieten van het leven...

groetjes Anna
 
Hoi Anna,


Gelukkig dat je meisje baat heeft bij die behandelingen. Wat je zegt van dat je man het vervelend vind dat hij dingen ziet en doorkrijgt over jullie meisje en dat moeilijk vind. Dat had mijn man in het begin ook. Het is altijd moeilijk om dingen te zien of weten over mensen die je liefhebt. Hij kan er nu gelukkig goed mee omgaan, maar wij weten dat dat zwaar is. Vooral ook omdat je snel twijfelt en je het eigenlijk niet wil weten.

Geweldig dat je naar de Toppers gaat. Ik ook!!! En ook in juni. Ik geloof echt niet meer in toeval hoor!!. Ik ga met mijn nicht op 3 juni. En wanneer ga jij. Als het 3 juni is, geloof ik ook nog dat ik je ga zien. Nou, dan ga ik uit mijn dak, gaan we toch al van de Toppers, maar toch.

Ik had toch een paar weekjes geleden gezegd dat ik een beetje bang was dat het consultatieburo mijn ventje  naar de logopedie wilde hebben. Nou, ik was laatst bij mijn huisarts voor een hele lange griep. Toen had ik het met haar erover en zij zei gewoon, 'nou, dan bel je toch af'. Jij bepaalt of hij gaat of niet. En zij vond hem ook goed praten. Nu heeft hij trouwens een oorontsteking (wist ik niet eens, want hij gaf niet aan dat ie pijn had!) en in zijn andere oortje zit vocht, dus hij hoort nu ook niet zo best. Maar het lijkt toch ook wel of hij 'ineens' beter gaat praten. Alsof ie wist dat ik er een beetje mee zat. De schat.

Nog over die behandelingen van je meisje. Vindt zij het zelf ook fijn. Voelt ze dat ze er baat bij heeft? Ik ben altijd een beetje huiverig voor zulk soort dingen. Er zitten toch best wel wat kwakzalvers tussen op dat gebied. Niet dat dat bij jullie zo is, maar ik vind het dan moeilijk om daar op te vertrouwen. Er is zoveel te doen ineens over en met nieuwetijdskindjes dat sommige mensen daar weer een slaatje uit willen slaan. En dat vind ik altijd jammer, want dan wordt het zo snel medisch.
Gelukkig gaat het nu heel goed met mijn kereltje en vind ie het ook prima in zijn eentje. Wij willen ook wel een tweede alleen nu nog even niet. Ik heb wel een poosje geleden 'doorgekregen' dat ik in februari (2008 dus) zwanger zou worden. Ik ben benieuwd of het echt 'doorkrijgen' is of toch meer een wens die in mijn hoofd zit.

Nou Anna en Gerrie, veel klusplezier en de groetjes aan jullie mannen en kindjes,
Angela
 
Hoi Angela en Gerrie,

Angela, ik ga 6 juni naar de toppers, helaas dan kunnen we elkaar niet zien. Maar het blijft toevallig!

Die behandeling van Lieke is verder pijnloos, alleen dat stilzitten van een ruim half uur is niets voor haar, maar goed de mevrouw die steeds het apparaat instelde gaf afleiding en ik heb haar gezellig voorgelezen, dat vindt ze ook altijd leuk.
Afijn ik hoop dat het werkt, ze is gelukkig al een stuk minder aan het hoesten en snotteren. En we gaan het betere weer tegemoet, ook al even een mooi voorproefje gehad, en dan is dat toch zowieso minder.
We krijgen de consulten vergoedt via de verzekeraar, dus dat scheelt, dan is het altijd te proberen waardt, niet waar.

Lieke is sinds kort ook naar een ander kdv, met meer ruimte en hier laten ze de kinderen als ze willen veel buiten spelen, lekker wandelen, naar de winkel of speeltuintje, kortom zo is ze op bepaalde momenten wel weer rustig aan het spelen, ze kan haar energie zo veel beter kwijt. Moet zeggen de momenten van brengen dat is nog wel moeilijk, ze huilt dan wel even. Maar ik ben nog niet om het hoekje en dan speelt ze alweer, als ik de leidsters moet geloven. En dat vertrouwen is er, ze zeggen ook gewoon wat er is gebeurt. En met aankruizen van kleine tekeningetjes wordt aangegeven wat ze heeft gedaan. Dus de overdracht is een stuk beter als bij het andere kdv, en daar zijn wij (als ouders) wel erg blij mee.   Ik hoor hier goede verhalen over en ze kan er straks ook heen naar de buitenschoolse opvang.

Hoe is het verder met jullie en de kinderen, en met de verbouwing Gerrie?

Angela, dat praten komt echt wel, ik zou gewoon je hart volgen, het cb krijgt ook maar een momentopname. En het valt mij op dat hoe ouder je kind wordt en steeds meer in de gaten heeft dat hij/zij naar school gaat vanzelf wel beter gaat praten. Lieke gaat ook de laatste maanden steeds duidelijker prraten,   woorden met de s gaan steeds beter. En de woorden met de r heeft ze ook nog veel moeite mee.

Ik weet ook nog wel dat we steeds reageerde op het woordje noepje, tja het klonk zo schattig: mag ik een noepje mama...   en ach ze wist het precies wanneer ze een snoepje kreeg. Maar nu zeg ik ook noepje?   dat ken ik niet hoor... Afijn dan kan ze donders goed snoepje zeggen. (niet dat ze  zoveel noepjes krijgt hoor) En eerst was het noen en dat is nu ook schoen en zo, de laatste tijd verbeteren we wat ze zegt en dat neemt ze goed op. Ook als ze bv zegt ik heeft...   dan probeer ik dat zoveel mogelijk te verbeteren. Ach en veel voorlezen, vooral dezelfde verhaaltjes, op gegeven moment "leest" ze mij voor, helemaal trots met een boek en ze vertelt het hele verhaal in haar woorden na.

Trouwens mij man heeft met een aantal mensen contact gehad, die ook paranormale gevoelens hebben en hem wat advies gegeven, ook hoe hij het beste met zijn dochter daarmee om kan gaan.

Zo ik hoop dat jullie ook weer wat te vertellen hebben, er zijn zo al heel wat reacties geweest op jouw item Gerrie, alhoewel het niet eens altijd over het onderwerp gaat!  

groetjes Anna...
 
Hoi Allemaal,

zelf heb ik een dochtertje van anderhalf ook zij is een nieuwetijdskind, eigen wil wijs en erg ondernemend ,
het klopt inderdaad dat deze kinderen zo door je heen prikken ze kijken je vaak in je ogen aan en kijken direct in de ziel. doe jij vrolijk en ben je van binnen boos dan zal ze dat niet accepteren.
ook mensen die niet te vertrouwen zijn laten ze vaak links liggen,
nieuwetijdskinderen voelen zich vaak niet begrepen,leven vaak in een fantasiewereld.
waarom er veek nieuwetijdskinderen worden geboren, er komt een nieuwe tijd aan er zal verandering moeten komen in de wereld, deze kinderen zijn er omdat wij hier nog veel van moeten leren   ze zijn er ook om liefde terug tebrengen op aarde.
Deze hooggevoelige kinderen zien veel en kunnen communiceren met engelen en overledende, vaak kunnen ze je antwoorden geven op vragen die je stelt.
weten hoe je een foto moet lezen en pijn weg kunnen halen.praten over dingen als een volwasssen persoon, vaak zijn het oudere zielen die veel ervaring hebben gehad in het leven.

Zelf ben ik ook een nieuwetijdskind 28 jr
Ik werd vroeger niet begrepen als ik sprak over dingen die ik hoorde en ervaarde in huis.
Volgens de doktoren had ik een grote kans op epelepsie van wege een te hoge hersenactiviteit,
Nu weet ik wel beter dat er gewoon iets anders aan de hand was, ik was als kind paranormaal begaaft, ik ben hier mee geboren om mensen in de toekomst te kunnen helpen.
Iedereen heeft een gave alleen bij de één is deze beter ontwikkeld dan bij de andere.
Dit is ook niet altijd makkelijk , je maakt mooie dingen mee maar weet ook wie er zal sterven in je kenissenkring.
Bij mij komen de boodschappen in dromen vaak over dingen die de persoon in kwestie nog niet weet..
Het is een mooie gave maar je moet er wel mee om kunnen gaan.

groetjes monique en isa
 
Hallo Anna,


Het is inderdaad een poosje geleden. Jammer van die Toppers, maar genieten doen we toch wel.

Wij wonen op een woonboot en zijn pas weer teruggekomen op onze ligplaats. Hier werd groot onderhoud gepleegd. Het zou volgens de gemeente 4 weken duren en heeft uiteindelijk bijna 6 maanden geduurd. Plannen is niet hun sterkste punt zullen we maar zeggen. Maar daardoor ben ik even afgesloten geweest van de rest van de wereld.
Telefoon en internet hadden we wel, maar geen t.v. En dat was toch heerlijk joh!!.

We liggen nu twee dagen en zijn weer op alles aangesloten, maar ik heb de t.v. nog niet aangehad. Ik mis het ook totaal niet, sterker nog. Ik kom helemaal tot rust.

Fijn dat de 'therapie' zo goed aanslaat bij je dochtertje. Ik zelf heb even mijn buik vol van alles wat met therapie en ziekenhuisachtige sferen te maken heeft. Niets verkeerd over wat jullie doen, maar ik ben overal even klaar mee. Het cb heb ik gewoon afgebeld. Als Cas weer een vaccinatie nodig heeft dan meld ik me wel weer. En wegen, meten en kijken of hij gezond is kan ik idd beter zien dan die enkele keer dat zij hem zien. Ik had toch verteld dat hij een ooronsteking heeft gehad (terwijl hij helemaal geen pijn had!?). Nu is die over en gaat hij dus beter praten omdat ie ons nu ook veel beter verstaat. Toevalig net voordat we naar het cb moesten. Toeval, neuh!!.

En Gerrie, ik ben idd benieuwd hoe je verbouwing is verlopen. Of misschien ben je helemaal nog niet klaar.

Groetjes en tot gauw,

Angela
 
Terug
Bovenaan