Nipt test

Wij worden sowieso gebeld door gynacoloog! Ook omdat wij al kindje hebben gehad met chromosomen afwijking.
begint met de dag spannender te worden! Morgen voor het weekend zou wel heel erg fijn zijn

Wij hebben t wel gedaan .
Keuze wat we wilde doen mocht er iets uit komen hebben we al voor de 8weken echo gemaakt. 
Heb t gedaan omdat ik 35 ben. Risico is dan toch al groter dan als je jonger bent .

@JD4 dat zou inderdaad fijn zijn! Nog niks gehoord zeker? Wij hebben ook een eerder kindje met chromosomen afwijking gehad, vind het eigenlijk raar dat ik dan maar een SMS krijg, maar goed...

Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen. Ik werk zelf met kinderen met (aangeboren) afwijkingen en we zien veel kinderen waarbij de nipt geen bijzonderheden liet zien, die toch vanalles mankeren bij de 20 weken echo of zelfs pas bij de geboorte. Mijn vriend werkt in de gehandicaptenzorg, dus we weten wat we kunnen verwachten als er iets niet goed blijkt te zijn met de baby. Wij vonden de nipt dan ook een vals gevoel van veiligheid geven en hebben het uiteindelijk daaron niet gedaan. 
Succes met je keuze!

Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen. Ik werk zelf met kinderen met (aangeboren) afwijkingen en we zien veel kinderen waarbij de nipt geen bijzonderheden liet zien, die toch vanalles mankeren bij de 20 weken echo of zelfs pas bij de geboorte. Mijn vriend werkt in de gehandicaptenzorg, dus we weten wat we kunnen verwachten als er iets niet goed blijkt te zijn met de baby. Wij vonden de nipt dan ook een vals gevoel van veiligheid geven en hebben het uiteindelijk daaron niet gedaan.  Succes met je keuze!

@s snellen, ik zag het. Jullie lieve jongetje met 16 weken geboren toch?
nee nog niks, wachtdag 7 en door hemelvaart verwacht ik ook nog niks. Misschien morgenmiddag? Ik probeer nu maar beetje te denken; als het echt goed mis was hadden ze ivm spoed wel gebeld?!

Terug
Bovenaan