NOD 1 Februari!!

BB1: van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor je!

En hoe gaat het met alle andere meiden die rond deze tijd hun nod hebben? Begint de spanning al toe te nemen of valt het nog mee?
Bij mij begint de spanning al te komen! Mijn nod is 8 februari (ongeveer). Ik heb nog steeds een beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik en ik moet vaak naar het toilet. Helaas ook 's nachts. Dus wie weet....

Sterkte allemaal!

Dile

Goedemorgen iedereen!!

Allereerst wil ik de zwangeren onder ons feliciteren! Echt helemaal super!!!!!!

En hoe gaat het met de rest?

Ik had vrijdag mijn NOD. Maar nog steeds niet ongi en gister getest, maar die was negatief. We blijven dus gewoon wachten......

Groetjes Noelie

Hoi meiden,

Vandaag mijn nod en er zijn nog geen duivels, spannend!!! Voel me verder goed, dus we zien wel. Ik denk dat vandaag of morgen de duivels arriveren, dan zoun ik echt enorm balen.
Als de rd komen, wat ik niet hoop dan neem ik even afstand. Mijn mannetje en ik doen het dan even rustig aan, het wordt nu bijna moeten en dat willen we geen van beiden.

Iedereen succes met wachten en ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lientje

hoi allemaal.......

ik was mijn nod en vandaag nog niets ...ik voel me eigen nog gewoon lekker dus hopen dat ze weg blijven hihihi ............het is wel spanned nu hoor want ben noooit overtijd  

nou meiden ik wens jullie veel s6

xxxx tamara

Hee hoi,

Hier nog geen rd te bekennen.....en hoe is het met jullie???

Liefs Lientje

He Lientje!!!
Spannend!!!!! Hoop dat het raak is hoor! Ben moe en heb smoezelig roze/bruin/rood iets in mn slip...ben moe en heb pijn in mn borsten....vandaag over een week pas NOD..pfff.
Maar hoe voel je je? xie maantje

Hee maantje,        
Misschien de innestelling??? Ik voel me goed, heb alleen buikpijn. Dus ik weet het niet, het kan alle kanten op.

Hoi tamara,
Bij jou ook nog niks loos??? Hier ook niets te bekennen.

Hoi allemaal,
Weet niet wat ik ervan denken moet, maar verwacht dat ik gewoon ongi ga worden....
Iedereen suc6 met wachten!!! We houden elkaar op de hoogte.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan