NOD 1 Februari!!

Ik weet niet wat het is en probeer er niet teveel over na te denken. We wachten eerst braaf mijn nod af... We zitten in ronde 7 en gaan niet meer bij ieder kwaaltje denken dat we zwanger zijn, anders is de teleurstelling iedere keer zo groot. Klinkt misschien negatief, maar het is meer zelfbescherming. Dus afwachten maar....

Maar we hopen dat het ons ooit gaat lukken,  zo'n wondertje van ons samen in mijn buik! Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is!!!

Liefs Lientje

Gister bloedtest: HCG 92 UI/l!!!!!! Ik ga naar de oktobermama's!!!!!!!Maar hou jullie wel in de gaten hoor!!!!!

Wat goed nieuws! Van harte gefeliciteerd, geniet er saampjes lekker van!!! Liefs Lientje

Hoi Meiden, wat duurt het wachten lang he tot 11 februari!!!!!!!! Echt niet normaal en ik voel ook van allerlei dingetjes waardoor ik denk dat ik misschien toch wel zwanger ben, moet ook heeeeel erg vaak plassen..... Maar ja, aan de andere kant denk ik dat ik het gewoon allemaal in mijn hoofd haal.

Ik hoorde gisteren dat een collega van mij zwanger is, dan moet ik toch bekennen dat ik wel een beetje jaloers ben....... Ik gun het haar en iedereen van harte, ik wil alleen zelf ook zooo graag.......

BB1 gefeliciteerd he, ik hoop dat we jou allemaal gauw mogen volgen naar het oktober moedersforum

XXX

BB1 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

en de rest van de meiden succes,

mijn cyclussen werden afgelopen maanden steeds korter zit nu op een cyclus van 28 dagen, ben benieuwd of dat ook zo aanhoudt,

want dan heb ik mijn nod op 26 februari..

achja geduld is een schone zaak zeggen ze!! ( maar kan het niet wat sneller??)

er zijn stellen die langer bezig zijn dan ons, maarja ronde 8

nou haha zit weer lekker te lullen maar goed succes iedereen,

en denk dat ik waarschijnlijk tegen mijn nod wel weer op het forum te vinden ben...

Liefs Iris

En de rest van de meiden.....SUCCES !! Volgens de testen heb ik nog geen ei gehad, maar klus toch als een bezetenen...hahaha. Ik hoop rond 17 januari niet ongesteld te worden !!
Groetjes Gizmo

bedoel natuurlijk 17 FEBRUARI....... pff. Wil ik nu zo graag zwanger worden dat ik nu al zwangerschapsdementie heb????.......haha

Terug
Bovenaan