NOD 1 Februari!!

Oei, een licht streepje, spannende tijden!!!! En nu? Over een paar dagen weer testen voor meer zekerhied? Veel suc6! Liefs Lientje

Heb het ff aan de huisarts gevraagd (had inloopspreekuur) en vanochtend bloedtestje gehad. Hij zei: weet je het ook gelijk zeker. hij begreep gelukkig wel dat het na de mk voor mij niet dezelfde ervaring was om zwanger te worden. Kan om drie uur bellen en krijg dan gelijk de hcg-waarde te horen. Snel hè? Maarreh, ik heb het idee dat het wel ok zit. Voel banden trekken, net als vorige keer, borsten zijn nog niet zo heel gevoelig maar das nie erg!even kijken of het plaatje werkt...

AAUUUWWW!!! Ik heb nog geen zwangerschapsverschijnselen, maar wel ontzettend spierpijn! Gisteren wezen sporten en mee gedaan aan buikspier oefeningen, niet goed gedaan. Dacht toen ik wakker werd dat ik een fikse keelontsteking had, maar dat zijn puur spieren. Dus voel de rest van m'n lijf niet meer zo...

Voor de rest hier dus geen bijzonderheden. Iemand anders nog bijzonder nieuws?

Liefs Lientje

Hoi BB1,

Dus je weet het bijna zeker, het klinkt allemaal we heel positief! Je wilt nu vast de klok vooruit kijken? We horen het wel...spannend! Veel suc6!

Liefs Lientje

Mijn nod is donderdag en ik heb al 5 dagen een opgeblazen gevoel. M'n borsten zijn niet gevoelig maar ze voelen wel voller maar voor mij nog niet overtuigend. Heb ook al een paar keer van die banden pijn gehad. Aan de ene kant acht ik mijn kans deze maand met mijn symptomen redelijk hoog maar aan de andere kant durf ik dat ook weer niet want wat als ik nou weer ongi wordt?
Had vanmorgen toen ik wakker werd ineens enorme buikpijn. Heel raar! Heb ik nog nooit gehad. Ik heb er daarna geen last meer van gehad. Heeft 1 van jullie daar ervaring mee?

BB1: Wat spannend zeg!! Het klinkt inderdaad alsof je zwanger bent: een (licht) streepje en je bent er zelf ook redelijk zeker over. Dat zou heel leuk zijn. Ben erg benieuwd! Sterkte met wachten!

Groetjes!

Hoi Dile!
Oohh wat rot he die pijnen in je buik, heb ik ook(tenminste vorige maand en de maand ervoor). Soms steken en dan ineens is het weg. Volgens mij is het dan echt van slag want ik kan het ook niet thuis brengen. Ik weet echt niet wat het is. En als je dan toch ongi wordt is het echt een domper!!!!!!!
NOD volg week zondag maar heb weer pijn/steekjes in mn borsten en opgeblazen.
Wel heb ik na deze 2x geleerd dat je moet proberen om toch nuchter te blijven (ja moeilijk)

Lientje, Hoe voel je je nu? Nog 2 daagjes......spannend!!!!!!

Iemand nog byzonder nieuws?????

Kus xxx

Ja, ik ben oke. Ik heb wel buikpijn, maar ja dat zegt niks, misschien is dat  wel de aankondiging alvast van de rd, hoop het niet!  Heb de hele maand al rare steken en kriebbels, als ik ongi wordt toch maar eens naar de huisarts.

Liefs Lientje

Denk je dat het wat anders is? Ik heb er deze x niet zo'n heel erg last van maar vorige maand met de bloeding stond ik ook bijna bij de HA. Je weet gewoon niet wat het is, dat is het vervelende. Maaaaarrr moed erin houden!!!!!! Komt helemaal goed en misschien ben je toch stiekum bijna mama......
Liefs maantje xxx

Terug
Bovenaan