NOD 1 Februari!!

Ik vind het echt leuk om die NOD lijsten te bekijken! Ik sta zelf pas in februari, maar ik bekijk steeds die van januari.
Wel jammer dat niet iedereen hem bijhoud, want ik ben echt benieuwd hoe het bij iedereen gaat! Dus oproep aan alle vrouwen, haha, werk hem even bij! Zo weten we allemaal of je al ongesteld geworden bent, nog in spanning zit of dat je al zwanger bent.
Zou vast wel ergens in de verhaaltjes staan, maar in zo'n overzichtelijk lijstje wel makkelijker! Soms is het wel erg veel om alles weer bij te lezen namelijk.

Allemaal bedankt, haha ;-)

Groetjes Nienke

Hoi meiden,

Wordt gek van de buikpijn overdag is het te doen, maar aan het eind van de avond heb ik echt pijn. Ik werk vaak van 2 tot 10, dus gisteren het eind van m'n dienst was echt niet fijn meer.
Gisteravond de laatste keer klussen, ook ineens hele erge steken. Wat moet ik daar nu mee? Ik heb het nu al een week en mijn nod is 4 februari, duurt nog wel lang...

Liefs Lientje

hoi lientje nog steedsb bezig met de ovutesten??
want mischien is het je eitje wel..  

liefs iris

Hoi Iris,
Daar heb ik ook wel aangedacht, maar het duurt al langer dan een week! Dat lijkt me wel erg lang... Liefs Lientje

Heb vandaag nog wel 2 zwangerschapstesten opgehaald, we hadden niks meer in huis.

Iris heb je nog steeds zo'n goed gevoel? En de rest hoe voelen jullie je?

Liefs Lientje

Hoi Meiden,

Leuk om zo al die verhalen te lezen. Ik leef helemaal mee. Ik ben zelf 33, moeder van een meid van 2 1/2 en sinds april vorig jaar ben ik gestopt met de pil voor een tweede. Ik werd in september zwanger maar dit ging al na 6 weken mis: een leeg vruchtzakje! Erg teleurstellend! Maar we gaan gewoon weer aan de slag. Na de miskraam is dit nu de 3e ronde. Ik ben niet erg regelmatig ongesteld  dus weet niet exact m'n NOD dag maar deze is rond 7 februari. En elke maand is het weer spannend! Op dit moment voel ik me erg opgeblazen: spanning op de buik. Maar dat is wel wat erg vroeg denk ik maar toch schiet er dan even door je hoofd: zou het?

Terug
Bovenaan