NOD 1 Februari!!

Hoi,
Nog steeds een raar gevoel in m'n buik, de ene keer zijn het steken en de andere keer gewoon gevoelig, vreemd, maar ik wacht mijn nod af voor ik aan andere dingen wil denken.
Liefs Lientje

ik voeg mij graag bij jullie!

Ik heb volgens mij ergens begin deze week mijn ei gehad en zou dus ook begin feb NOD hebben.
Heb geen ovutesten gebruikt, maar in het verleden wel eens temperatuur bijgehouden. Heb donderdagochtend gemeten en ben duidelijk 'na' mijn ei.
Ik kreeg die week ervoor ineens heel veel afscheiding en heb gelijk mijn man opgetrommeld, niet dat die ver weg is of zo.....maar wel alle hens aan dek en hup flink geklust.

Dus nu afwachten maar.....ben 31 mama van MD (nog net geen 3,5 jaar) en in de eerste ronde voor onze tweede.

gr mama van MD

Hoi,

Ben 25 jaar woon in Frankrijk en heb mijn NOD op 3 feb. Alles klopt,   vandaag waarschijnlijk mijn ei gehad en alles loopt dus op schema...Flink geklust de afgelopen dagen, dus zou wel eens raak kunnen zijn.....We houden elkaar op de hoogte!!

Marieke

Hoi BB1,
Leuk dat je mee kletst! Voel jij je ei of heb je ovutesten gebruikt? Liefs Lientje

Hebben jullie de andere totale lijst van feb al gezien? Erg leuk, kunnen we goed zien wij wanneer NOD heeft!
Spannend

ja inderdaad is erg handig, vind echt leuk dat je samen met andere vrouwen kan afwachten op je nod.. en kletsen

liefs Iris

Geen van beide, zelfonderzoek + temp., weet niet eens of ze dat hier hebben, ovu testen, geloof het niet...

http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=3

Terug
Bovenaan