NOD 1 Februari!!

hoi lientje weinig vrouwen hebben het ei op de dag dat het zou moeten volgens de internetsites,
daarom kunnen ovulatietest idd een uitkomst bieden,

ps hoelang is je cyclus en welke testen gebruik je?

liefs Iris

Nee, dat blijkt...

Cyclus is normaal 28 dagen, behalve de laatste keer 27 dagen. Ik gebruik de ovulatie test van Romed. Welke gebruik jij dan?

Liefs Lientje

helaas zijn de ovulatie en zwangerschapstesten van romed niet erg betrouwbaar, had ze vorige cyclus gebruikt, en hele maand geen positest, terwijl ik wel duidelijk een ei heb gehad.. maar van verschillende vrouwen vernomen dat je ze wel kan gebruiken maar dat je dan een lichte streep als positief moet interperteren.. want een andere vrouw had naast haar lichte streep van romed, een clearbleu ovulatietest gedaan en die gaf een smiley

Nou ja, we klussen gewoon vrolijk door en blijf de testen  gebruiken deze ronde. Ik had alleen gelezen over de romed zwangerschapstesten, dat die niet echt betrouwbaar waren. Volgende ronde misschien andere gebruiken, maar hopelijk is het dan niet meer nodig... In ieder geval bedankt! Liefs Lientje

Hallo ,

Ik wil ff reageren. Rood bloed hoeft niet altijd slecht te zijn, ik heb dit zelf nl ondervonden.
Dacht dat ik een miskraam kreeg, omdat ik 3 dagen helderrood bloed verloor. Dit bleek een innestelingsbloeding te zijn want op 07-03-2006 ben ik de trotse moeder geworden van Nigel!!
Dus het hoeft niet meteen te betekenen dat het fout is.

Groetjes Linda

PS Mijn nod is ook 1 feb, maar niet geklust omdat manlief op cursus was, dus op naar de volgende ronde

quote: Linda1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2007 19:32:44'));

Hallo ,

Ik wil ff reageren. Rood bloed hoeft niet altijd slecht te zijn, ik heb dit zelf nl ondervonden.
Dacht dat ik een miskraam kreeg, omdat ik 3 dagen helderrood bloed verloor. Dit bleek een innestelingsbloeding te zijn want op 07-03-2006 ben ik de trotse moeder geworden van Nigel!!
Dus het hoeft niet meteen te betekenen dat het fout is.

Groetjes Linda

PS Mijn nod is ook 1 feb, maar niet geklust omdat manlief op cursus was, dus op naar de volgende ronde

hoi Linda,
zo zie je maar dat er altijd speciale gevallen zijn..
zulke reacties zijn altijd hoopgevend en welkom!!

geeft ons weer moed,

liefs Iris

Inderdaad hoopvol, maar we zien wel ! Ieder lichaam is weer anders, bedankt voor je reactie in ieder geval! Liefs Lientje

hoi dames,

nog wat veranderd??
ik heb sinds mijn ei gevoeige borsten maar dat al er wel bij horen, de wachtijd is aangebroken en ben echt nieuwsgierig of mijn gevoel klopt...

Liefs Iris

Terug
Bovenaan