NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

De test vanmorgen was negatief! Klachten zijn: menstruatie achtige krampjes en een zeurene gevoel in onderbuik al sinds vorige week vrijdag en dit heb ik bij alle zwangerschappen gehad als eerste verschijnsel. 
Ben ook een beetje misselijk af toe en zwaar onredelijk....? maarja dit kan misschien ook zijn van het ontzwangeren? Ohja heb ook heel erg last van mn rug gehad vorige week, nu niet meer..... 
Ja de vermoeidheid kan ook komen door de onrustige nachten natuurlijk, maar was gister echt ineens extreem moe!
Ach ik heb nog 4testen van sensitest en nog 2 van de action dus ik test morgen weer even ;) 
En jij? Hoe voel jij je nu? Ongesteld geworden??? Grappig als wij nu beide zwanger zijn, dan lopen we idd precies gelijk!! Nou ik ga duimen voor een positieve test voor je!!! Wanneer ga je testen??

Ohh ik ben ook echt heel slecht in het afwachten van mijn nod, heel herkenbaar! Heb er zo al een flink aantal testjes doorheen gejaagd en ook al 2x een vmk ermee 'meegemaakt'... Dat vond ik wel pittig zelf.
Maar omdat deze x mijn cyclus een beetje onduidelijk loopt afgesproken om echt pas de 11e te testen, dan zou mijn nod zijn volgens mijn eerste berekeningen. Maar hij kan ook wat later komen, meer naar de 14e. 
Ik zou ook eens gewoon niet kunnen testen haha! 

Eigenlijk heb ik wel dezelfde symptomen als die jij omschrijft Nelleke.
Ik heb dus vanmorgen niet getest omdat ik dus zo slecht geslapen heb. Dit heb ik vaak wanneer in dus ongesteld moet worden. Morgen test ik nog wel een keertje. 
Misschien was jou test nu ook toch te vroeg. Want als je eisprong de 25e was is het nu dus eigenlijk 5 dagen voor NOD. Ik heb verder geen andere symptomen Zoals pijn in borsten ofzo. Alleen echt af en toe die krampjes. En ja dat is soms onredelijk ben herken ik wel. Maar dat kan ook weer idd met een menstruatie te maken hebben.
Nou we weer wachten af..... Ik hoop het voor jou ook! En voor de rest ook die hier mee lezen!!! We gaan allemaal voor een positieve test!

Ik testte op mijn NOD negatief/heeeeel dun, bijna onzichtbaar, met Kruidvat 2 v 5. 
Ik heb diezelfde middag predictor en clear blue gedaan en die waren overduidelijk positief, clearblue gaf 1-2 weken aan. 

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is misschien als je morgen ofzo weer test een ander merk proberen haha. 

Haha, zo herkenbaar dit om te lezen. We willen het allemaal ook zo graag. Balen dat er tot nu toe nog negatieve testen zijn!
Mijn NOD is 12 maart (30 jaar, 4e ronde, eerste) en vorige week had ik vreselijke pijn ter hoogte van mijn rechter eierstok. Zo erg dat ik de huisartsenpost wilde bellen. Dit is helemaal weggetrokken en sindsdien voel ik af en toe wat steekjes, maar niet zo erg als de vorige keer. Mijn borsten worden altijd groter en voller na mijn eisprong en dan na mijn menstruatie worden ze weer kleiner. 
Testen jullie nu iedere dag tot je NOD?

Ohhh haha ja mijn test was wel erg vroeg ja! Want ik heb 24feb conceptie gehad, maar misschien had ik wel een eitje op 25 of 26 feb, heb wel ovulatie testen gedaan maar geen duidelijke positieve gehad (vd action).
En het zou zomaar kunnen dat ik helemaal geen ovu heb gehad omdat ik nog borstvoeding geef ? het is bij mij gewoon helemaal moeilijk om iets van een  NOD te schatten... omdat ik die dus nog niet heb! 
Dacht alleen aan een zwangerschap vanwege die krampjes. Eerst dacht ik van nou ik ga ongesteld worden!! Maarja sinds die krampen geen ongi. Toen dacht ik van nou ik zou wel een zw kunnen zijn... 
Maarja misschien wel gewoon ontzwangeren, of komt mijn cyclus weer opgang ofzo. Geen idee ik test iedere ochtend  tot zondag ;)
Jullie?  Oh en ik zal voor de zekerheid die van kv ook kopen! Thnx voor de tip ;)

Spannend! Ik heb zelf 12-03 mijn NOD en heb zonet ook negatief getest. 
Ik wacht nu tot zaterdag voordat ik weer test. Heb de laatste paar dagen best wat krampjes gehad in mijn baarmoeder en hoop voor het beste. 

Terug
Bovenaan