NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

Goedemorgen BenB,
echt waar ? En had je toen symptomen? Ik heb juist alleen maar symptomen dat ik ongesteld ga worden. Vooral dat ik slecht slaap. Altijd een aantal dagen voor mij menstruatie heb ik echt vreselijke nachten!! Zweten, en woelen. Heel de nacht door. Dit had ik vannacht weer. Verder continue buik krampjes al vanaf vorige week zondag! Het is gewoon een groot wonder, een kindje krijgen. Wat is nou 20% in de maand kans? Zo weinig. Hoe gaat het bij jou nu?

@alicevanD
Hier vanmorgen ook een negatieve test hoor!! Maar ik heb de moed nog niet opgegeven, al heb ik wel minder last van menstruatie achtige krampjes. 
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik wel al 4 dagen voor mijn nod, maar goed ja iedere zwangerschap is anders. Volgens mij had ik toen ook eerst wel een negatieve test trouwens! Maar ik.blijf stug doortesten net zo lang tot ik een positieve  heb ? haha.
Bij mn vorige zw had ik trouwens een negatieve test en toen ik savonds nog eens keek was ie heeeeeeel licht positief, de dag erna was ie positief wel heel licht en van de action (gewoon de normale variant). Maar het kan nog alle kanten op zolang je voor je nod test. We zouden ook gewoon kunnen wachten tot maandag haha om teleurstellingen te voorkomen ;) maarja makkelijk gezegd!
Zijn er anderen die nu al een positieve test hebben? Hoop dat het snel raak mag zijn voor iedereen!!!! 

Ohja BenB ik weet idd dat het wel vroeger is dan NOD. Maar weetje waarom ik geen vertrouwen heb ? Dan denk ik, hoezo zouden er anders zulke vroege zw testen bestaan? Als ze niet zouden werken. Het zou nu 2 of 3 dagen er uiterlijk voor zijn. Zondag of maandag. Sorry voor mijn negativiteit. Ik ben echt een positief mens haha. Maar het dit (klagen) of telleurgesteld zijn, dat deel ik vaak met niemand, dan alleen hier op het forum . Soms is het zo fijn om het even van je af te schrijven zoals nu. 

@xxnellekexx
ah shit ! Jammer. Ben benieuwd en hoop het zo voor je !!! Bij je vorige zwangerschap toen je in de ochtend positief testte, was dit toen ook voor je nod ? 
Inderdaad de moed niet opgeven is positief !! 
Er komt een dag dat het raak is! En voor die dag gaan we :)!!! 

AlicevanD, ik was onverklaarbaar moe. Ik deed een dag over de vensterbank stoffen haha. Verder geen tekenen dat ik ongesteld moest worden. Al die steekjes en krampjes en dingen die je hier vaak leest heb ik niet gevoeld. 
Mijn vruchtbare dagen voor deze maand zijn geweest. We hebben ons best gedaan, dus nu is het (heel ongeduldig) afwachten. Hoe dichter ik bij de NOD kom, hoe meer ik er echt mee bezig ben. 

Ja dat is natuurlijk de ellende van voor je NOD testen :( welke uitslag je ook krijgt het zegt eigenlijk zo weinig. 
Met negatief heb je misschien gewoon weinig hcg en/of is je eitje later ingenesteld. En bij positief ben je wel zwanger maar gaat alsnog 50% mis met ongesteld worden. Deprimerend eigenlijk hè.
Ik zou willen dat ik de rust in m'n lijf had om in ieder geval tot nod te wachten met testen. Maarrrr ook ik heb gister getest, hield het toch niet meer :') 
Negatief. Wel na 2 uur een heeeeeeeeeeel flauw lijntje. Maar ik denk een indroger. Dat heb ik de laatste 3 maanden vaak met k2v5.
Jullie ook veel indrogers meegemaakt?

Ja dat is waar Bo-Belle. Ik heb die rust ook niet echt. Wel iets minder als hiervoor. Heb jij nu symptomen of iets?
En ik gooi mijn testen na 10 min altijd de prullenbak in. Uit frustratie haha. Dus geen ervaring mee. 

Hahaha dat is misschien beter! Ik blijf turen. En draaien. En keren. En ander licht proberen. Echt een beetje obsessief. In ieder geval ben ik er veeeeeel meer mee bezig dan ik me ooit had voorgenomen.
Iedereen om me heen is ook echt in een poep en een scheet zwanger dus daar kan ik het niet echt mee delen. 
Symptomen heb ik niet echt. Ik voel elke maand een beetje trekken in m'n onderbuik en heb ik last van mijn rechterlies. Maar dat hoort dus blijkbaar bij mijn cyclus. 
Het enige dat me opvalt is dat mijn borsten nog niet gezwollen en pijnlijk zijn. Dit heb ik normaal een week voor ik ongesteld word en dan zakt het een dag of 4 - 3 voor ik echt ongesteld word weer weg. 
Maar het zou een godswonder zijn als het deze maand raak is, want de timing was niet helemaal lekker. (en toch testen hè haha idioot eigenlijk) 
Ik verwacht mijn nod ergens tussen 11 en 14 maart. Dacht eerst 11 maar denk dat ik een beetje misrekend heb en neig nu meer naar 14. Dus ja logisch als je dan nog niks ziet. 

Terug
Bovenaan