NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

O ik ben echt super benieuwd wie er hier zwanger is straks ! Dat wachten vind ik wel echt frustrerend ofzo... niet wetende of het wel of niet raak is...elke maand hoop je het zo weer!

Als ik dit dan lees zou het bij mij denk gewoon mijn menstruatie zijn die er aan komt.
Ik heb geen positieve test op 11dpo en 79,9% wel. Het kan natuurlijk dat ik bij die 20% hoor... maar denk het zelf niet. Dat is echt veel, meer dan de helft test dus dan al positief !
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

Ik voel niet zoveel meer in mijn onderbuik dus ben nu alvast bang dat het niet gelukt is. Scheelt straks weer teleurstelling haha. 

Wachten duurt inderdaad lang Alice. Gelukkig zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje :)

Nou meiden, net weer een test gedaan. Als het goed js zou zondag of maandag mijn NOD zijn. Test weer negatief. Het doet me zo pijn... vooral omdat ik had gedacht dat het bij een tweede wel net zo snel zal lukken (stomme gedachte, ik weet het) . Maar dit stelt me dan teleur. Mijn man staat er ook zo anders in dan ik. Zou het dan niet gelijk lukken, omdat ik er toch teveel mee bezig ben....

Mijn man voelt helemaal niet hoe mijn lichaam voelt, de hormonen, de ovulatietesten, de zwangerschaptesten, je gedachte, je Teleurstelling. Ik hoop oprecht meiden dat jullie een positieve test in handen hebben!! Liefs

Mijn man voelt helemaal niet hoe mijn lichaam voelt, de hormonen, de ovulatietesten, de zwangerschaptesten, je gedachte, je Teleurstelling. Ik hoop oprecht meiden dat jullie een positieve test in handen hebben!! Liefs

En bij sommige hoor je dan hoe snel het allemaal lukt... dat is soms zo oneerlijk. Ik mag hierover nog niet klagen want zo relatief lang zijn we zeker niet bezig. Dus voor de vrouwen hier die echt al lang bezig zijn, die wil ik een knuffel geven en daar hoop ik voor dat het zeer snel mag lukken!  Respect voor jullie.

Als je NOD zondag of maandag is, dan ben je ook nog vroeg met testen. Kan zo maar zijn dat je een van die dagen wel een positieve test in handen hebt. Ik wist bij mijn eerste zwangerschap zeker dat ik zwanger was, maar de eerste (veel te vroege) testen waren negatief. Mijn NOD was toen op maandag. Op vrijdag een witte test. Ik heb enorm gehuild! Op zaterdag weer een witte test (volgende dag bleek er toch een streepje te staan, maar buiten afleestijd) en op zondag was het positief. Geef de moed nog niet op dus ;)
Die gedachte van net zo snel zwanger raken als bij de eerste herken ik hoor! Ik weet dat het super naïef is, maar ik denk er wel aan. Ik gebruik bewust geen ovulatietesten meer en ik hou niet bij wanneer en hoe vaak we seks hebben. Genieten en proberen het op die manier los te laten. Zo lukte het de eerste zwangerschap bij ons ook. Succes! 

Terug
Bovenaan