NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

Hè wat balen zeg Mandarijntje... Ik duim alvast voor je in een volgende ronde!
Wat heerlijk zo'n bui Hopsasaa. Hoop dat je donderdag beloond wordt met een mooi gestreepte test :) 

Hoi allemaal,
Ik heb even meegelezen en was benieuwd of iemand zich hierin herkend. 
Uitgaande van vorige cyclus 32 dagen zou ik 10 maart mijn nod moeten hebben gehad. Ik zit niet aan de pil en ben maart vorig jaar bevallen mijn eerste menstruatie begon in augustus gemiddelde cyclus 5 maanden is 33.4.
Dag 14 (20 feb positieve geëvanceerde clearblue ovulatie test). 
Vandaag dag 34 niet ongesteld maar ook geen positieve zwangerschapstest (vroege clearblue op dag 33)

Hi maartkindje,
Als je gemiddelde cyclus 33.4 is dan zitten er dus ook wel eens cyclussen tussen die langer duren dan 34 dagen..
Misschien zit je nu in een wat langere cyclus? Hoe lang is je LF meestal na je eisprong? 
Maar misschien is het ook wel raak deze periode en heb je nog niet genoeg hcg om te testen. Dan zou ik overmorgen nog eens testen met ochtendurine. 
Spannend! We kunnen helaas niet zo veel doen als afwachten.. Maar ik duim voor een positieve test voor je hoor! 

Klopt éénmalig een cyclus van 36 gehad. Vorige maand eerst keer net ovu testen op dag 21 positief en 11 dagen later menstruatie. Stom ik weet natuurlijk dat niemand een antwoord kan hebben maar toch hoop je op iemand waar het positief bij is uitgepakt. Nog maar afwachten wat er gaat gebeuren. Alleen last van veel 'vocht' helder, niets van aankomende menstruatie te bekennen, alleen op 5 maart ietwat donkere afscheiding..

Haha dat wachten voelt soms eindeloos hè maartkindje. Wachten op ovulatie, dan weer op nod en als dat goed gaat op een echo...
Maar bruine afscheiding zou wel op een innesteling kunnen wijzen! Spannend!
Mijn vorige cyclus was 25 dagen en nu reken ik op 31 dagen. Ook wel eens zomaar een uitschieter naar dik in de 40dagen gehad. Het kan werkelijk waar alle kanten op. 

Nou kon hè konden we maar naar binnen kijken haha! De onzekerheid is gewoon killing, komt menstruatie dan weten we dat we gewoon aan de volgende ronde kunnen beginnen

Hoi dames, mijn nod was gisteren. (Cyclus 35 dagen) vanochtend een negatieve test, maar ook nog steeds niet ongesteld... moet wel zeggen dat afwachten niet echt mijn sterkste kant is..;-) 

Terug
Bovenaan