NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

AlicevanD, jammer zeg.
Hopsasaa, ik kreeg gisteren wat buikpijn en wat andere kwaaltjes waardoor ik verwacht dat we nog even mogen blijven oefenen. Ik heb me ook voorgenomen om niet te gaan testen als de klachten zo blijven. Ik ken mezelf hoor... Ben benieuwd of me dat lukt haha. Het is nog geen dinsdag, dus je hebt nog kans ;) 
Mandareintje, heb je al een test gedaan?

Mandarijntje spannend zeg! Heb je al getest? Ben ook benieuwd haha!
Hopsasaa pfff wat een rollercoaster kan het ook zijn hè. Duimen voor dinsdag!
Ik dacht eerst dat mijn nod vandaag zou zijn, maar ben er nu vrij zeker van dat ik me verrekend heb en het de 14e is. Wil dus even wachten met testen. 
Mijn borsten voelen dus heel anders deze ronde. Maar als ik mijn cervixslijm volg dan komt de menstruatie er aan. Had ook geen al te hoge verwachtingen deze maand. 
Als ik ongesteld wordt ga ik wel de huisarts bellen. Dan ben ik echt al ruim 1.5 jaar gestopt met de pil en al zoooo lang 'serieus bezig'. Spannend. Durf 'm eigenlijk niet te bellen haha. 

Hmmz nee ik hoef niet meer te testen denk ik.. Mijn temperatuur is sterk gedaald vanmorgen.. van 36,9/37,0 naar 36,6 dus tsja. 
Bo-Belle: goh ook al zo lang bezig.. wat rot. Waarom durf je de huisarts niet goed te bellen? 

Tja.. Bang voor de reactie haha. Dat we ons aanstellen. Of dat er juist wel echt iets aan de hand is. 
Only one way to find out natuurlijk haha Maar ik vind het best een stap :(

Balen Bo-Belle, maar gewoon bellen! Je weet maar nooit en dan kunnen ze in ieder geval even meekijken. Maar nu eerst nog even afwachten tot donderdag. Wie weet is het deze maand wel gelukt!
Ik wist niet eens dat een dalende temperatuur wijst op een aankomende menstruatie. Weer wat geleerd Mandareintje. Jammer als het niet gelukt is. 
Ondertussen ben ik mezelf een beetje gek aan het maken. Ik voel niets meer in mijn onderbuik en voor mijn gevoel zijn mijn borsten wat kleiner. De teleurstelling is echter wel groot deze ronde. Ik had gewoon zo gehoopt na mijn miskraam dat het nu wél zou lukken. Ondertussen al ruim een half jaar geen alcohol meer gedronken (zelfs met carnaval niet), feestjes overgeslagen. Hoort er wel bij, maar had nooit verwacht dat het zo "lang" zou duren. Ik hoor in de omgeving vaak juist 'in 1 keer raak'. 

Bo-Belle: gewoon bellen meis! Na donderdag dan.. (maar ik duim dat het niet nodig is!) Ze nemen je na 1.5 jaar echt wel serieus. Ze namen mij zelfs serieus na 7 maanden.. ze waren heel lief. Enkele onderzoekjes gehad maar niks geks gevinden, moeten het gewoon nog even zo proberen. Gewoon bellen, het komt goed. 
Hopsasaa: herkenbaar verhaal (helaas). Ben ook enorm teleurgesteld nu (kan wel janken) en in omgeving raakt iedereen makkelijk zwanger. Verder ook weinig alcohol meer hier.. ik doe alles wat ik maar kan. Maar helaas, het baat niet :(. Ga nu wss door naar ronde 9. Hoe lang zijn jullie bezig?

Balen Mandareintje.. Maar hou de moed erin! Uiteindelijk komt het goed. 
Ik weet niet wat er met mij gebeurt is maar er is ineens een rust over me heen gevallen. Vandaag is officieel mijn NOD, maar ik heb mijn eisprong pas op woensdag gevoeld. Nu besloten dat ik wacht met testen tot donderdag. Dan ben ik 1 dag (volgens gevoelde eisprong) overtijd. Als ik dan ongesteld wordt heb ik in ieder geval geen test verspilt en dat controlerende continu geeft mij alleen maar onrust. Ik wacht het nu gewoon af en ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld wordt. 
Geen idee hoe lang deze bui duurt, maar voor nu wel prettig om het wat los te kunnen laten. We houden elkaar op de hoogte hier!

Terug
Bovenaan