NOD 10 of 11 maart Wanneer opnieuw testen?

Hoi Dames,
Hier gelukkig nog geen menstruatie. Oooo fingers cross. Net zoals jou BenB heb ik allemaal witte puntjes ineens op mijn tepels. Ook heb ik meer afscheiding. Ik heb ineens weer hoop. Morgen is het 2 weken geleden dat ik een positieve ovulatietest in handen had. Zou ik vanavond als ik thuis ben een test doen? Ja of nee.....
Ik duim voor jullie ook meiden. En Nelleke wat jammer, ik hoop dat het jullie ook snel mag lukken. Liefs xxx

AlicevanD wat fijn nog geen ongesteldheid!
Ik zou nu heel verantwoord kunnen zeggen 'wacht tot morgen en test met ochtendurine'. Maar ik ben zelf echt een idiote tester haha, denk dat ik het zelf niet zou kunnen uithouden. Laat in ieder geval even weten wat de uitslag was, vanavond danwel morgen ;) 
BenB klinkt hoopvol! Wat duurt het dan nog lang hè voor het de 16e is.  En ja geen pijnlijke borsten zou inderdaad positief kunnen zijn, maar mijn lijf haalt elke maand wel een truucje uit. Ik voel elke maand iets nieuws. Of dus ineens niet ;) Zo bizar wat je dus blijkbaar met je hoofd allemaal kan doen. 
Hopsasaa ik duim mee! Spannend hoor!

Ja Bo-Belle bizar is dat he ? Wat je wel niet allemaal eigenlijk kan bedenken met je hersens. Dat had ik vorige maand helemaal erg. Ik dacht echt voor de volle honderd procent dat jk zwanger was. Had alle symptomen. Nu wel iets minder, maarja het is afwachten. Ik denk dat ik tot morgen ochtend ga wachten. Want misschien doordat het nu eind van de dag ik teveel heb gedronken. Ze zeggen geloof ik sowieso dat je met ochtend urine beter kan testen. Ik dacht ik doe het zo als ik thuis kom... maar wat je zegt, misdchien dan toch maar even geduld hebben tot morgen.

Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik waarschijnlijk vanavond getest, en als die dan negatief was had ik morgenochtend nog een keer gestest 'want ja, je weet t niet zeker want je hebt geen ochtendurine gebruikt'. 
Dat zegt wel genoeg over mijn test-idioterie hè? ;) 
En ik probeer mezelf echt te beheersen hoor maar ja. Ik las hier laatst ergens, weet niet meer in welk bericht 'als iemand me zou zeggen dat het nu 6 maanden duurt, maar dan is het echt raak, zou ik daar zó blij mee zijn' en dat is precies wat het is haha. Maar zo werkt het nou eenmaal niet. 

Nou meiden, een test is niet meer nodig. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde....?

Aaah AlicevanD, wat balen! Hoe voel je je nu? Volgende ronde hopelijk meer geluk.
BenB jij moet nog tot de 16e wachten toch? Pff, wachten duurt zo lang.
Bo-Belle jammer hè dat je niet alles kunt controleren. Als onze inzet en wil nou mee zou wegen dan zouden we allemaal al zwanger zijn.
Hier vanmorgen een test gedaan.. Ik werd ‘s nachts wakker dus heb hem in de nacht gedaan. Helaas negatief. Ik bleef maar kijken om zeker te weten dat hij niet van kleur veranderd was. Mijn urine was heel licht dus miss ligt het daar nog aan. En mijn NOD is pas dinsdag. Voelde toch wel als teleurstelling. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten vandaag ook minder opgezet. Meeeeh

Hi dames! Ik heb ook morgen (maandag) mijn NOD. Mijn temp is nog steeds hoog en geen ongi kwaaltjes, enkel zere borsten maar dat begint bij mij altijd al enkele dagen na eisprong. Ga morgenochtend testen! Zaterdag ook getest, die was negatief. 

Terug
Bovenaan