Nod 10 september

Gefeliciteerd Lelietje!! Is het je eerste kindje?
Hier gaat alles goed! Geen klachten eigenlijk, wel gevoel al te groeien. Ben benieuwd hoe lang ik het nog kan verbergen! Ik heb 6 oktober de eerste echo.
 
Och lelietje.... Ongelooflijk dit. Hier precies hetzelfde. 
Onze testen liepen gelijk op. En ik kreeg zondag bloedverlies. 
Maar het bizarre : het is minder dan een menstruatie, en ik heb totaal geen buikpijn. Ook geen stolsels etc.
Verder nog steeds kwaaltjes als misselijk en zere borsten. Maar ik ga er ook vanuit dat het een miskraam is... Vrijdagochtend toch nog voor de zekerheid een test om te kijken of ie wit is. Dan hoef ik er verder niks mee richting verloskundige toch??
Pfff ik ben er nog steeds door van slag... Had het echt niet aan zien komen. Mijn moeder wist al van de positieve test en die is nog steeds heel positief omdat ze bij haar zwangerschap van mijn zusje 2x gewoon ongesteld is geweest en het dus alsnog goed gegaan is maar ik geloof er niet zo in.
Vraag me wel af wanneer die kwaaltjes dan verdwijnen.
Sterkte lelietje!! 
 
Hee pandalover, bij mij begon het ook met niet zo veel, mocht gelijk naar de verloskundige en die was als het zo bleef nog heel hoopvol maar heb nu wel echt krampen en het bloed blijft maar komen?
ik zou nog wel even testen hoor, je weet nooit! Hoop voor je dat het meevalt?
 
Ohhhh jeetje! Wat deed de verloskundige? Bij mij lijkt het echt op een lichte menstruatie. Het wordt nu minder, eerste 2 dagen wel echt wat bloed, toen 2 dagen mwah en nu bijna niks meer... Maar lijkt echt op een normale menstruatie van mij qua duur.
Kan toch nooit goed zijn? Alleen dus echt 0 krampen en ook geen stolsels. Ik snap er niks van.
Wil morgenochtend een test doen om te kijken of die negatief is. Als er nog wel een streep is misschien toch de verloskundige bellen??
Maar ja ik zou nu 5 weken zijn dan dus veel kunnen ze niet zien dan? 
 
Verloskundige maakte een echo maar was niks te zien, zou ongv 5 weken zijn dus logisch maar ze had echt nog hoop als het zo bleef, ze belt vandaag om te kijken hoe nu verder, aangezien we misschien die onderzoeken willen. 
misschien zou ze je zon bloedtest laten doen om te kijken? Kweet et ook nie hoor?
 
Terug
Bovenaan