Nod 10 september

Heb je al getest junidochter? Helemaal spannend? 
Pandalover, ben benieuwd naar woensdag ??
ik ga geen moeite doen om me in te houden, ga morgenvroeg nog een test doen?
 
Ik denk wel dat ik wacht tot de 8ste idd. 
De vorige keer dat ik zwanger was. Zou mn nod op zaterdag zijn. En was t al positief op woensdag ( heel dom i know. Maar wel zwanger dus) 
Dus ik probeer nu echt af te wachten 
 
Gisteren avond getest en meteen een dikke streep! Ik kan het nog niet helemaal geloven dat het zo snel raak is, beetje onwerkelijk nog! Maar had al wel een goed voorgevoel want had echt al ongesteld moeten zijn! Het moet nog een beetje landen!
 
Waauw gefeliciteerd????????
lekker van genieten?
 
ik had vanmorgen ook weer een streepje, beetje licht nog maar das logisch?
 
Yeeeehhh gefeliciteerd Junimoeder!! Fijn ook zo'n dikke streep!
Ik heb me vanmorgen weten in te houden. Ga morgen weer testen. Durf de hele tijd bijna niet naar de wc hahaha maar tot nu toe geen bloed dus dan denk ik het zal wel goed gaan.
Fijn lelietje dat je weer een streep had!!! Hopelijk is hij morgen duidelijker! Zag je nu al wat oploop?
Ik heb meteen een dilemma... Vrijdagavond uit eten met mijn ouders en zus. En ik neem altijd carpaccio!!! Maar ja....nu natuurlijk niet. En dan weten zij genoeg.
Maar ja dan al vertellen als de test vrijdag overduidelijk is? Wat zouden jullie doen? 
 
Jaa als je dan een goeie test heb vertellen toch? superleuk, ik kan het meestal ook niet zolang voor me houden, als een paar mensen et weten is wel fijn?
 
Spannend Lelietje en Pandalover! Hopelijk jullie ook snel een dikke streep!
Wij hebben bij de andere 2 ook gewacht met vertellen tot na de termijn echo. Maar weet nog bij de jongste dat ik het bijna niet meer kon verbergen. Eens zien hoe dat nu gaat. Wil in ieder geval de vroege echo van 8 weken gehad hebben. Heb nog wel wat feestjes en etentjes, maar drink überhaupt al weinig en vaak niet dus dat valt niet meteen op gelukkig!
 
 
Ik lees met jullie mee en ben zelf ook helemaal excited haha
Gefeliciteerd Junidochter!
en Pandalover en Lelietje spannend! Pandalover het lijkt toch echt op een streep op je foto... ! 
 
 
Terug
Bovenaan