Nod 10 september

Joehoeee ben ik weer!! Nou ik vind het toch een beetje vaag allemaal hoor!
Heb vanmorgen weer een test gedaan, man me hart zat in me keel. Duurde lang!! Nja iig een minuut of zo, niet meteen een streep dus. Ze zijn echt veranderd die 2v5 testen. Maar goed. Kijken jullie mee?
https://i.postimg.cc/bwD6YFnh/20220907-070211.jpg
Hij is wel iets opgelopen toch?!! Alleen... Wat ik dus vaag vind..
We hebben 21 aug seks gehad. Als mijn eisprong ergens tussen 21-24 aug was, zou ik nu ZEKER vandaag op NOD zitten en daarvoor lijkt hij mij te licht toch?
Maar we hebben ook vervolgens 28 aug seks gehad (tussen 21 en 28 niet). Echter als mijn eisprong bijv precies de 28e was,dan zou ik nu pas op 11dpo zitten en testte ik dus 2 dagen terug op 9dpo al positief! Wat denken jullie??
Wat een mindfuck allemaal haha. Maar conclusie : het lijkt er nog steeds op dat ik zwanger ben.
Junimoeder weet jij wanneer jouw ovulatie was?
En lelietje nog getest? 
 
@ Pandalover, ik lees dat je pas net bent gestopt met de pil. Zonder ovulatietesten kun je echt helemaal niks zeggen over wanneer je eisprong was en weet je dus ook niet wanneer je NOD zou zijn. Ik zie wel twee lichte streepjes op je testen. Oploop van testen zegt sowieso niks over een wel of geen vitale zwangerschap. Zolang je niet ongesteld wordt zou ik uitgaan van een zwangerschap. Eventueel kun je over een paar dagen weer testen om te zien of je dan wel een duidelijke streep krijgt. Pas bij de termijnecho kunnen ze goed zien hoe ver je bent. Afwachten is helaas het enige wat je nu kunt doen. 
 
@ pandalover: ik zie wel streepjes, zolang er geen menstruatie is goed nieuws toch?!
Ik heb een korte cyclus, gemiddeld 24 dagen en vermoed dat ik mijn ovulatie ergens rond de 11e of 12 dag heb gehad (22 of 23 augustus). Mijn cyclus is vrij regelmatig, wijkt wel eens 1 dag af maar verder eigenlijk niet.
 
Pandalover, mooi streepje nog toch?? Ga er lekker van genieten? 
kga morgen nog een test doen khoop datk dan een iets donkerdere en dan stop ik met testen heb k me voorgenomen?
 
Update?
heb net een test gedaan, nog geen knaller maar zie afgelopen dagen wel degelijk oploop
Dit was mn laatste test dus nu ermee stoppen is de bedoeling?
 
Jeeej fijn lelietje!! :)
Ik had serieus mijn testen nog ergens van de 2e zwangerschap. Dus ik heb ze vergeleken.
Toen testte ik op 13 dpo iets donkerder dan gisteren. Dus wellicht toch pas op 12 dpo ofzo?
Morgenochtend test ik weer. Maar de vorige keer had ik dus pas een knaller op 5 dagen na NOD. Dus dat stelde me enigszins gerust haha!
Hebben jullie verder klachten? Ik nog steeds last van mijn rug, zere borsten en wat steken af en toe in mijn buik /lies..
 
Hee, ja ik had zaterdag een knaller, rommelende buik en met vlagen misselijk, 1 oktober eerste echo geen idee hoever ik dan ben dus heel spannend?
bij jou?
 
Terug
Bovenaan