NOD 11 nov

Nou ik test over een paar daagjes weer en anders maar weer naar de huisarts gaan he!!
Moest ook hoor na gebruik van primolut moet het goed zijn.
Ik ben soms gewoon bang dat er wat met me aan de hand is omdat ik dit nooit gehad heb.
Maar je moet je zelf natuurlijk ook niet al te gek maken he!!

Kimsie ik hoop dat het voor ons drieen (quinsjen) ook raak is deze maand want toch zeggen ze geen bloed geeft moed maar ja die zakt me wel duidelijk in de schoenen haha

Hier nog steeds niets. Geen krampen een ongi niets.
Ga morgen weer testen
Jullie horen het.

Beppie

Hoi beppie!!!!!
Hee wat rot voor je zeg!!!! ik hoop dat het toch stiekum nog raak is voor je! Duimen!!! en ander veel sterkte he meid!!!
En quinsjen,
Bij jou duurt het nog een paar dagen he?! Heel veel succes. Ik duim voor je!!!!
Al druk bezig voor je nieuwe huisje???
Hier gaat alles nog steeds goed. Gisteren een echo gehad. Die was positief! Hebben het hartje gezien en gehoord!
Dus een hele geruststelling al. Nu over 3 weken weer een echo en dan rond de 20 weken een hele uitgebreide!!!
Ik wens jullie heel veel sterkte met wachten!!!!
Groetjes ieniemienie

Hoi ienimienie

Wat leuk zeg dat je je echo al heb gehad , en wat zou het een heerlijk gevoel geven dat je het hartje ook heb gehoord , helemaal super

Ik moet nog een paar dagen , en dan nod
maar heb strek het vermoeden dat ik gewoon ongi gaat worden
Ik had bij mijn 2 andere zwangerschappen best veel buikpijn nu helemaal niet
en heb ook nu geen pijnlijke borsten , maar ja mischien nog hoop
IK moet zeggen ben wel druk met ons huis met inpakken enzo
Dus heb een goede afleiding en das wel fijn
Ik wens je nog een super 2007 , en heel veel geluk met je zwangerschap en straks met het kindje
gr Quinsjen

Hier nog steeds niets maar test was dus nega 2 jan. Ik ga zaterdag de 6e opnieuw testen dan horen jullie het wel weer.

Nog steeds nergens laast van en dat vind ik geen goed teken.

Beppie

hoi beppie

Tjee das ook wat , geen ongi en geen positiefe test
Ik hoop het beste voor je meid , en mischien heb je zo laat je eisprong gehad dat je te weinig hormoon in je urine had , en dat nu zaterdag de test positief is

Ergens ben ik ook al wel weer teleurgesteld , ik weet namelijk echt heel zeker dat ik ongi gaat worden
Maar ja nieuwe kansen in de volgende ronde

groetjes Quinsjen en ik duim voor je zaterdag

He quinsjen het duimen heeft niet gewerkt weer een nega test. Als ik volgende week vrijdag nog niet ongi ben ga ik naar de dokter hoor. (moest ook zei hij) willen ze verder kijken want ik was natuurlijk altijd erg precies met mijn cycles en sinds ik nu gestopt ben met de pil is alles anders.

Hoe is hij daar al ongi of ook nog niet????

Beppie

hoi meiden!!!
Wat vind ik dit vervelend voor jullie. Ik weet hoe gewenst het is!!!
Ik blijf voor jullie duimen hoor!!!!! En ik hoop de volgende ronde inderdaad een nieuwe en goede kans.
Beppie, ik hoop voor je dat de huisarts raad weet!!!
Groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan