NOD 11 nov

Ja wij gaaan nog maar even vanavond baat het niet schaad het niet toch.

Jullie horen snel??

Hee beppie

Waneer heb jij je nod dag
Ik heb  de mijne op 9 dec  
Ik ben dus wel erg benieuwd .
groetjes Quinsjen  

hoi  Quinsjen    

Bedoel je niet 9 januari!! denk het wel he.

Mijn nod is als het goed is 1 januari. Hebben het klussen maar overgeslagen gisteren geen zin vielen in slaap nou als mijn nod 1-1 is moet het toch al gebeurt zijn toch.

Het rare volle gevoel is af en toe er nog maar lang niet meer zo als afgelopen week dus ben ik dan weer bang dat dat mijn ei was en dan betwijfel ik of we wel raak hebben geschoten dit keer. We zullen zien he!

Ik duim flink voor jou en mij en laten we hopen dat het een leuk begin van het volgende jaar word.

Groetjes Beppie

Hee Beppie
Ik bedoelde idd 9 januari
Ik heb er zelf een slecht gevoel bij , denk niet dat we hebben raak geschoten
Ik snap ook erg weinig van mijn lichaam zo ben ik 2 weken overtijd , en dan weer 4 dagen te vroeg , vroeger was het gewoon netjes om de 4 weken.
bij mijn andere kinderen was   het ook zo gebeurd bij mijn jongeste zelfs maar 2weken en bij de andere was het 3 maanden , maar ja gelukkig heb ik er al 2 en ben ik wel geduldig , maar merk wel dat dat wel iets minder word
Ik heb een zoontje van 3,5 en een dochtertje van bijna 2 jaar
Het is wel druk , maar wel gezellig
Heb jij al rare dingetjes gemerkt want jou NOD schiet al wel op .
Ik hou je op de hoogte
groetjes Quinsjen

Nou ik heb net even gekeken naar ons klusschema
Dag 10
dag 13
dag 16
dag 19
Dus eigenlijk zou dit toch goed moeten zijn maar ik voel helemaal neits en je zult zien dat mijn nod is verschoven ofzo iets. Het heldere slijm heb ik helemaal niet gehad wel slijm maar eigenlijk de hele cycles door dus ik weet het niet meer.

Hebben jullie altijd wel goed slijm???

Beppie

Hee Beppie
Onze klus dagen vallen bijna net als die van jou
Dag : 10 , 12, 14 , 15
Dus ben benieuwd
Mijn slijm veranderd altijd heel duidelijk
eerst altijd wat wittig en daarna rond dag 11 zie je dat het helderder word en wat steviger en dikker en dus zo dat je er draden van kan trekken
En na een aantal dagen is dat in eens weg en word het weer wit en ondoorzichtbaar.
sorry Hoor
Maar nu heb ik eigenlijk veel meer wit verlies als normaal , het is ook veel wateriger als anders
Nou ja nog effe 12 nachtjes wachten
Groetjes Quinsjen

Ja quinsjen weet je wat ik alleen dan niet snap ze zeggen dat als je in je vruchtbare dagen zit het zelfs zo kan zijn dat het waterig is en dat heb je nu dus en je nod is al binnenkort dus vandaar dat ik ook wat onzeker word want ik snap er af en toe helemaal niets meer van. Ik heb ook mijn baarmoedermond gevoelt al 3 rondes en nu valt me ook op dat hij gewoon hoog en geopend blijft en er staat in de "boekjes" dat hij na de eisprong weer iets zakt en sluit. Ik weet het niet meer hoor.

Ja jij moet nog 12 daagjes wachten he! ik gelukkig maar 4 daagjes en dan ben ik misschien ongi of niet. Als mijn cycles maar weer gewoon op regel is dan zou ik rond die tijd echt ongi of zwanger zijn. Hoop natuurlijk het laatste.

Voel jij je ook anders dan anders?? Ikke niet

Hee beppie

Ik snap er eigenlijk ook niet zo veel van hoor , maar ik zie wel duidelijk dat het slijm bij mij veranderd , maar ja nog niet zwanger dus ik weet niet of ik goed zit natuurlijk

Ik voel me verder niet veel anders , wel was ik de afgelopen dagen wat ziekjes
hoofdpijn , keelpijn , pijnlijke klieren ,
Dus hoop niet dat het   te veel beinvloed heeft

Ik heb gister wel foliumzuur gehaald , effe voor de zekerheid
Word nu heel spannend voor jou
Ik gaat duimen voor je
groetejs Quinsjen

Terug
Bovenaan