NOD 11 nov

Slik je nog niet foliumzuur dan?? Daar begin je eigenlijk al mee als je zwanger wilt worden. Maar heel erg is het niet maar het tegen open ruggetje enz.

Ja spannend hoor nog 3 daagjes had wel wat krampen vanmorgen maar is nu weer even weg ik hoop het zo he!

Hoi beppie

Ik heb bij mijn andere 2 kinderen ook pas foliumzuur geslikt toen , ik pas wist dat ik zwanger was
De verloskundige ze toen dat het verder geen verschil maakt of je nu al voor je zwangerschap ook foliumzuur slikt
Ik ben van nature een persoon die heel veel   gezond eet , ik rook niet ,drink ook geen drupel alchol .
Mijn vriendin begon wel met slikken van te voren , en kreeg gek genoeg een kindje met een haze lipje en een open gehemelte.
Ik maak me daar niet zo druk om .   maar het is wel beter om het voor te zijn natuurlijk.
vandaar dat ik nu toch ben begonnen .

Ik voel me vandaag al weer een stuk beter als de afgelopen dagen  
Maar kan bijna niet wachten tot het zover is  
Voor jou is het al bijna zover  

groetjes Quinsjen  

Ja ik ben ook onwijs nieuwgierig dit keer net als bij de eerste keer. Waarom ik weet het niet. Heb sinds vandaag onwijs veel afscheiding dus ik ben bang dat het zo overgaat in ongesteldheid. Maar ik hoop het niet je hoort wel verhalen dat ze juist zwanger zijn met afscheiding dus gewooooooooooooooooooon afwachten.

We hebben trouwens een reisje aangeboden gekregen van mijn opa en oma die zijn 50 jaar getrouwd gaan we 1e week augustus met "vliegtuig"op vakantie ik natuurlijk rekenen als ik nu zwanger zou zijn kan ik in ieder geval niet mee   maar we zien wel dan zou ik nu en volgende maand niet zwanger mogen raken. Je mag vliegen tot de 7e maand dus.

Maar goed eerst eens zwanger zien te raken he!!!

hoi Beppie

hihi   Wel lastig he als je zo nieuwsgierig bent , dan denk je er de hele tijd aan
En als je dan iets vreemds ondek denk je zie je wel ik ben zwanger , maar als je dan iets ondekt wat je   normaal ook hebt als je gewoon ongetseld word dan ben je weer effe teleurgesteld ( Tenminste zo gaat dat bij mij )
Dus ik weet het echt niet meer
Maar voor jou komt er al wel snel duidelijkheid en is je datum nu erg dichtbij.
Super veel succes als ik je niet meer spreek voor  het nieuwe jaar  
En een super mooi nieuw jaar toegwenst ( met een mooie zwangerschap en uiteindelijk een babytje er bij )  
Groetjes Quinsjen .  

Hoi Beppie

Hier nog 7 nachtjes wachten
Maar heb een slecht voorgevoel
Ik had van de week erg dik slijm verlies , ik denk dat dat het teken is geweest dat mijn ei niet bevrucht is geraakt .( Het was namelijk niet draderig en  het was  ondoorzichtbaar)
Maar ik wacht het wel af .

Ik gaat vanaaf vroeg naar bed want het is laat geworden gister  
Laat je me weten of je al hebt getest  
Ik duim voor je .
groetjes Quinsjen  

Hoi Quinsjen

Nou ik heb getest ik was best zenuwachtig maar hij was negatief ik snap er helemaal niets meer van wanneer word ik nu ongi???? Dit is dus dag 30 met een cycles van 28 dagen.
Ik had vorige maand pillen gekregen van de dokter hij zei toen dat mijn cycles weer helemaal op orde was na die pillen nou niet dus. Het kan volgens mij ook niet zijn dat ik te vroeg getest heb want bij de eerste 2 heb ik zelfs dag voor nod getest en nu 2 dagen erna. Ik vond het al zo raar dat ik niets voelde. Toch maar eind deze week nog een keer en anders volgende week weer naar huisarts laten ze me dan maar doorsturen.
Ik ben eigenlijk best wel verdrietig niet alleen om die nega test maar meer om het feit dat mijn cycles dus toch nog niet in orde is.

hoi beppie

Ik vind het wel erg sneu hoor .
Ik kan ook heel goed begrijpen hoe je je nu moet voelen.
Maar dat je al niks voelde vond ik al wel wat vreemd , bij mijn andere 2 kids had ik wel veel ongi gevoel en dat moet je eigenlijk hebben ( heeft natuurlijk ook niet iedereen)
Een tijdje geleden was ik ook 2 weken overtijd wat mij nooit overkomt, geen ongi en geen positieve test , dat is heel frustrerend,    
En dan voor jou nog frustrerender dat je  nog steeds erg onregelmatig bent.  
Ik kan niks anders zeggen dan "'zet hem op in de volgende ronde "' Ik kan ook wel zeggen hoop zo dat ije test het verkeerd had, of dat je nog niet genoeg hormonen hebt in je urine , maar ik wil je gewoon niet ontmoedigen .
Ik gaat weet ik bijna zeker ook naar de volgende ronde , en dan gaan we er gewoon weer helemaal voor .
veel lief Quinsjen    

Ja je hebt misschien ook wel gelijk maar ik baal zo ontzettend ik heb nu wel zoiets van laat dan de ongi ook maar doorbreken. Ik moet gewoon weer naar de huisarts als er niets komt en daar baal ik zo van.

Maar goed we moeten de moed niet te snel opgeven he!! Waarschijnlijk op naar ronde 8

Terug
Bovenaan