NOD 11 nov

hoi ienimienie

Wat een leuke verassing zeg , ik hoop het echt voor jullie zou helemaal mooi zijn
helemaal rond deze speciale tijd van het jaar.
ben er benieuwd en duim voor je
groetjes Quinsjen

Hoi
Hier ook nog niets maar omdat ik steeds zo raar ongi werd toch maar langs huisarts geweest heb pillen gekregen voor 10 dagen dan moet ik binnen 2 dagen ongi worden dus daarna kan ik pas weer met mijn mannetje aan de klus.

Dus dat zou betekenen dat mijn nod ongeveer 31/12 of 1/1 is.
Zou toch een goed begin van het nieuwe jaar zijn vinden jullie ook niet.

Ik blijf ook voor jullie duimen en succes

hahaha beppie... Zou inderdaad een heel mooi begin zijn van 2007!!!!!
Ik was met mijn zoontje 31-12 uitgerekend, gulukkig bleef ie nog ff zitten tot 8 januari!
Succes en ik hoop dat jr dan maar snel ongi wordt!

hee ienimienie

wat grappig om te lezen, ik  was van mijn dochter uitgerekend  op 1 jan 2005 , en ze kwam ook op 8 jan .
gr Quinsjen  

Heej Quinsjen... hahahha, da's ook toeval!!! Had jij niet ook ziets van, ik wil HEEEEL GRAAG overtijd lopen?
Ik had nergens last van totdat ineens de kerstdagen voor de deur stonden. Toen hoopte ik van harte dat mijn kindje in januari geboren zou worden. GElukkig goed gemikt!!!

Toen ik uitgerekend had bij mijn dochter wanneer ik zou moeten bevallen kwam ik op 2 dagen voor vaderdag uit. Gelijk gezegd, jongens, zet je telefoon maar op scherp, want het kindje wordt op vaderdag geboren!!! Vrijdags toen ik naar bed ging kreeg ik weeen en dacht dus, helaas, niet goed gezegd. Maar ze zwakten weer af. En zaterdagmiddag begon   het opnieuw. Maar ook deze keer zetten ze niet door. Na een paar uur geslapen te hebben kwamen ze ineens in alle hevigheid doorzetten en na 2 uurtjes en 1 keer persen was ze er dan.... op vaderdag!!!!!
Als ik deze ronde zwanger raak, dan ben ik uitgerekend op mijn vaders verjaardag... Dus dat kan ook weer lachen worden!! hahahhaha

Hoi Quinsjen,

Nou hier nog geen  te zien hoor... Maar ja, als ik van 30 dagen uitga, dan heb ik nog een paar dagen. Ik hou je weer op de hoogte, wilde de topic weer ff naar boven halen hahahahha.
En moet eerlijk zeggen, ook ff mijn verhaal kwijt schrijven hoor, gisteren hadden we s-klaas viering van mijn hummetje zijn werk en toen waren er natuurlijk ook een aantal babies die ongeveer even oud waren als ons meisje nu zou zijn... Dan krijg je stiekum toch wel even een paar steekjes in je hart. DAt wil ik ook!!!!
En we kregen ook nog bericht van mijn schoonzusje dat haar broer een kindje heeft gekregen... Mijn gedachten schieten gelijk weer terug, dat wil ik ook. Nou maar hopen dat het deze maand raak is....

Voor jou volgende maand weer klussen???

Groetjes ieniemienie

Hoi hoi

Ik moet 1 deze dagen na het primolut toch ongi worden stom he ik wacht al 2 dagen en nog niets.
Heel raar dat je graag ongi wilt worden maar daarna weer aan de klus.

Succes allemaal

Hoi beppie, Tja, snap ik wel hoor. DAn weet je wanneer je weer eens actief ergens mee bezig kan zijn!

Quinsjen....... Vandaag dag 30 (volgens langste cyclus dus vandaag nod) maar nog niets te bekennen hoor!!! DAcht vorige week dat het niets zou worden, maar begin nu toch te hopen. Ik heb ff met mannetje overlegd, maar ik ga zaterdag pas testen. Willen niet weer teleurgesteld worden omdat ik misschien als 1 dag overtijd ben en het is dan gewoon negatief. En je wordt dan volgende dag ongi. Dus ik wacht het ff rustig af en zaterdag hoor je meer van me!!!!
Groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan