NOD 11 nov

Hee quinsjen,

Hoe is het met je dochter? voelt ze zich alweer iets beter? Ik hoop van wel voor je. Ook al doen ze er zo laconiek over, 't is en blijft wel ff een operatie.
Maarre, was benieuwd of ongi nog doorgezet heeft en we samen naar de volgende ronde gaan. Ik moest al ver zoeken naar deze topic hahahhaha, tja, als je het allemaal te durk hebt?

En kimski, bij jou al de RD?? Of moet je je NOD nog krijgen?

Groetjes ieniemienie

Hallo allemaal, hier nog geen rode duivels , maar vanmorgen wel een negatieve test. Deze heb ik niet met ochtend urine gedaan. Nou ik hoop dat ik tevroeg getest heb en dat we als ik niet ongi wordt zaterdag een positieve test hebben.

Ja idd Quinsjen, is bij jou de ongi doorgezet??? Nou we horen het wel

Groetjes Kim

Hier nog niets al 7 dagen overtijd test negatief ik weet het niet meer hoor.

Ik duim voor de rest en ook nog voor mezelf maar krijg hard hoofd in.

Hallo Allemaal
Nou mijn ongi heeft vorige keer gewoon doorgezet.
Het is wel een beter gevoel dan overtijd te lopen , nu was het er en ik had het niet verwacht
Nou gaan we naar de volgende rond
 ( denk ik)   Klinkt zo stom he , maar komt mischien omdat me dochtertje was geopppereerd en ik me eigenlijk een beetje schuldig voelde, dat ze daar lag
Het was echt vreselijk, ze was enorm boos op me , waarschijnlijk omdat ze mij als laatst heeft gezien en ik er bij was dat ze onder narcose ging  
Het gaat nu stuke beter met d'r en de ijsjes gaan er met gemak in.
Ik weet het gewoon effe niet meer , dus gaat deze maand denk ik effe safe doen  
gewoon omdat ik nu effe geen zeker gevoel heb.
gr Quinsjen

Hee hallo,
DA's niet leuk!!! MAar ja, waarschijnlijk ziet je dochtertje jou inderdaad als schuldige voor al die pijn.
Ach je moet gewoon ff kijken hoe je je straks voelt en als dit niet jouw maand is, dan speel je gewoon ff op safe.
Hier RD eindelijk weg, dus we kunnen weer lekker aan de klus. Ik krijg wel steeds meer berusting, van ik zie wel wanneer het is. De steekjes die ik voelde toen ik achter elkaar hoorde dat er 4 in mijn omgeving zwanger zijn, zijn weer een beetje weggeebt. Ik denk dat als ik eens iets rustiger doe, ik mijn lichaam meer de kans geef om te herstellen en ik dan misschien ook wat "makkelijker" zwanger wordt. Maar ja, het blijft afwachten. hahahaha
Laat je weten mocht je zwanger zijn?!
Groetjes!!!

Hallo (ienimienie )
Wel vast weer een lekker gevoel he , dat je er weer tegen aan kan
IK snap gewoon effe niks van me zelf , als ik iemand zwanger zie , denk ik geleik , dat wil ik ook
Maar als ik het dan effe moeilijk hier heb met de kids , dan denk ik tjee wat nou als er een 3e was geweest
Mijn man is militair , en is best veel weg ( hij is nu net 6 maanden thuis nadat ie 6 maanden in bosnie heeeft gezeten )
Dat zijn de kleine dingen die me angstig maken ( heb jij dat niet )
Je hebt al een verantwoording op het moment dat je zwanger raakt vind ik , gezond eten enzo
Maar heb dit nog nooit eerder gehad vandaar
Ik heb het ook aan mijn vriendin gevraagd die nu een 4e kindje krijgt, ze zei dat zij die angst ook soms voelde maar dat iedere moeder die voelt  
Nou  ja ik houd jullie in iedergeval op de hoogte  
Heb toch wel stiekem op predictor.nl gekeken waneer mijn vruchtbare dagen zijn ( gek he )  

Gr Quinsjen  
Hoop dat het deze maand raak is bij je ienimienie ,    

Hallo allemaal, hier nog steeds gen rode duiveltjes. Gisteren een test gedaan maar deze was negatief. Ik wachte dus maar af, al wordt ik er wel knetter gek van. Wil gewoon duidelijkheid. Maarja je hebt er niets over te zeggen helaas. Tot snel groetejs Kim

Hier ook nog niets heb sinds een uurtje wel wat krampen. Nu al 8 dagen overtijd test nega dus ik weet het niet meer.

Ik heb dit nog nooit gehad ook niet bij mijn vorige pogingen om zwanger te worden. Vorige maand al dat rare bruinverlies en nu dit.

Ik duim nog wel voor het goed hoor maar mijn lichaam zegt niets!!! Dat betekent geen kwaaltjes ofzo en weinig krampen maar dat begint een beetje.
Heb wel zoiets van als het toch niet raak is laat dan de duivels maar komen dat mijn cycles eindelijk weer even normaal is. Ben na het stoppen met de pil begin augustus nog niet weer normaal ongi geweest en dat vind ik raar.

Terug
Bovenaan