NOD 11 nov

Hoi hoi.....
HIer zijn de klusdagen weer aangebroken hoor!!!! Jes!!! En nu hopen dat het raak is deze maand. BEn er gelukkig niet meer zo mee bezig als 2 maanden terug. Heb het aardig los kunnen laten.
Maar dat lijkt me wel moeilijk quinsjen, als je mannetje iedere keer weg is. Sta je er dan helemaal alleen voor als ie uitgezonden wordt, of kun je nog goed terugvallen op familie of zo? Tja, en dat over je kinderen. Ik denk dat dat tzt toch ook wel weer los zal lopen.   Voordat je je handen vol gaat krijgen aan de 3e zit de eerste en misschien de 3e al wel op school?!
Dat "geluk" zal ik nu ook wel krijgen. MOcht ik zwanger worden dan is het nog maar een half jaartje en gaat mijn oudste zoontje naar school. Aan de andere kant ben ik dan soms wel eens bang dat ze niet zo'n band met elkaar zullen hebben. Dat zou ik jammer vinden, maar jaa.....

nou wij gaan er lekker tegenaan en ik hoop 5 december een extra kadootje te hebben!!!

Hoi Kimski....
Hoe is het met jou afgelopen???? Ik heb het eigenlijk niet helemaal meer gevolgd
.......

Hallo Ienimienie en alle andere dames,
Bij mij zijn ze na 6 dagen overtijd toch gekomen. Wij kunnen er dus ook weer tegenaan in ronde 7. Waarschijnlijk ben ik zolang overtijd geweest door miskraam vorige maand, dan is je cuclus ff in de war. Maar we blijven positief en gaan er weer helemaal voor.Ienimienie veel suc6 met klussen tot snel. Liefs KIm

Hallo Dames  ienimienie  
Ik heb mijn eisprong gevoeld en hebben dus deze keer niet  geklust
Vorige keer dat mijn man een half jaar weg was , was het me met 2 kids wel zwaar gevallen , Vooral toen de een ooronsteking had en de ander te geleik keelonsteking
De laaste tijd zit afganistan een beetje te duwen en is de kans groot dat ie daar heen gaat
Vandaar dat ik effe een beetje bang ben geworden ,
maar gevoelens voor een 3e genoeg.
gr Quinsjen

Heej Quinsjen.....
Wat rot zeg!!! Nou ik kan het me allemaal zo voorstellen hoor! En het is niet niks dat je mannetje eventueel naar afganistan moet. Schijnt daar nog steeds niet echt stabiel te zijn. Ik heb het van dichtbij meegemaakt met mijn broer en zijn vrouw hoe het is om een half jaar weg te zijn, en ik ben heel blij dat ik dat niet heb. Zou er niet tegen kunnen. Vind het fijn dat mijn mannetje iedere avodn thuis is (lekker burgelijk)
Tja, ik zit er nu middenin. Lag gisteren wel op bed en kreeg steken onderin mijn buik, dus misschien dat ik ook mijn eisprong gevoeld heb? Nog   nooit zo mee bezig geweest en op gelet en ook eigenlijk nooit steken gehad dus ik weet niet of het dat was. Ik maak me er ook niet zo druk om, we klussen gewoon lekker verder.
Heel veel succes en het komt allemaal wel op zijn pootjes als ik het zo hoor. En als je het eens niet ziet zitten, als je alleen zit, kun je altijd tegen me aanklagen hahahha

kuskus ieniemienie

Hallo ienimienie
Dankje wel dat je zo hartelijk bent
Ik heb er ook nog wel vertrouwen in dat er bij ons een 3e komt maar nu nog niet.
Ik duim voor je dat ie bij je deze ronde wel raak is
En ik denk idd als ik het zo hoor dat je je eisprong gevoeld heb.
heel veel succes  
en ik laat snel weer wat van me horen  
gr Quinsjen  

Hoi hoi, ik laat natuurlijk zeker van mij horen. Hopenlijk is het deze maand onze maand en dan heb ik een extra kadootje voor mijn mannetje als we 4 jaar getrouwd zijn en lekker uit eten gaan. Heb er helemaal zin in. Alles al geregeld en hij heeft niets in de gaten. Ik ontvoer hem gewoon uit zijn werk hahahhaha
Zeg jij ook succes!!!!

Terug
Bovenaan