NOD 13 augustus

[quote quote=10232322]
@MagicOne: wat jammer zeg! Maar er is nog een kans. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas na NOD positief. Een dag ervoor was t nog negatief.
Ik ben echter een beetje in shock. Voelde me vanmorgen weer zo raar. Dus toch maar een test gedaan die ik vanmorgen heb gekocht.
29zz96u.jpg

Na 20 seconden was dit al het resultaat! Mijn vorige menstruatie was heel vaag. Duurde een week maar zette nooit echt door. Dus twijfel nu of ik niet al zwanger was.

[/quote]
Gefeliciteerd! Bij zon duidelijke streep zou ik denken dat je al langer zwanger bent. Ik zou maandag de verloskundige bellen en aangeven dat je een maand geleden een lichte menstruatie hebt gehad en nu paar dagen voor je nod al een knaltest. Denk dat je dan snel mag komen. Succes en geniet ervan!

@marrii dat gevoel herken ik.. Hoeveelste ronden is het van jou? Dit is mijn derde ronden pas, wel pas de eerste ronden waarbij ik mijn ovulatietesten goed heb gebruik en een duidelijke piek heb gevonden. Ook een cyclus met veeel minder klachten/symptomen 

@wonderbelly 5e ronde. Was de 3e ronde zwanger maar werd een miskraam. Gekozen om af te wachten maar duurde 3 weken voordat het bloeden begon. Bloeden duurde nog eens 10 dagen. Dus er is een tijdje over heen gegaan voordat  we er weer voor gingen.  Ik gebruik eigenlijk niks qua ovulatietesten. Cyclus is altijd 29 dagen dus gok het er voor nu gewoon nog op:) ik hoop voor jou dat het raak is!!

@marrii awh.. Niet leuk om te horen.. Ik weet nooit zo goed hoe te reageren dus, sorry. Maar wel fijn dat je het kunt oppakken en wees vooral blij met je cyclus. Als het voormij nu niet raak is, in ronde 3 dan heb ik pas over 64 dagen de uitslag van ronde 4..ik heb een extreem lange cyclus maar wel een goede sprong gelukkig. 

@wonderbelly geeft niks hoor! Ik mag dan idd weer blij zijn met mijn cyclus. Lijkt mij ook wel lastig zo'n lange cyclus... 3 rondes klinkt niet zo lang maar voor jou is dat dus al best een tijdje:( 

Mijn menstruatie heeft zich vandaag aangekondigd. Mooi 28 dagen weer. Wel een week lang bruinige afscheiding gehad (rond moment dat innesteling ook had kunnen zijn) ik heb dus een week lang gedacht.... zou het eindelijk?! Helaas, door naar ronde 8.
Dit keer heb ik er echt meer moeite mee, als ik zwangere vrouwen zie of baby's voel ik me een soort van verdrietig... ik gun het iedereen hoor! Maar het doet toch iets met je als het steeds niet lukt en bij anderen lijkt het aan te komen waaien. Maar dat gevoel kun je ook niet zomaar bij iedereen kwijt..
Voor iedereen die nog afwacht veel succes en hopenlijk hebben jullie een positieve test

@marrii nee het is natuurlijk niet lang en het kan nog langer duren maar door die extreme cyclus wordt je gewoon niet blij, want zoals nu ben ik 5 maanden verder en heb 2 cyussen gemist die andere wel hebben.
@naliefa ah zeker niet leuk! En dat wat je voelt met andere zwangeren dat is heel normaal, dat hebben zoveel dames.. Het is ook heel spannend allemaal en je hebt iedere x zoveel hoop. Ik hoop dat je je weer kunt klaar zetten voor de volgende ronden! 

Terug
Bovenaan