NOD 13 augustus

@ wonderbelly ik hoop ook voor je dat het raak is. 3 rondes klinkt niet lang maar omdat je cyclus langer is, snap ik dat het al wel zo voelt. 

@ naliefa kan mij voorstellen dat je van die  ontzetten baalmomenten hebt als je van anderen hoort dat het hen al gelukt is:(
Kop op! 

@ marri nog een paar dagen dan kun je testen. Geduld hebben is zoo moeilijk vind ik. 

@wonderbelly jaa precies! Lijkt mij niet makkelijk. Daarom hopen dat het deze keer gelukt is ?
@gebruiker10153634 idd nog paar dagen! De laatste week gaat altijd opeens zo sloom haha.

@marri oh wat erg om mee te maken! Hopelijk dat het snel weer lukt.
@wonderbelly, dat lijkt me ook heel moeilijk zolang wachten!! Hoop dat het snel raak is want iedere keer zolang ertussen is ook niet niks. En ik weet dat ik vast niet de enige ben die dit voelt maar het is zo bizar want zo wil je niet denken maar het gaat helemaal vanzelf.
@gebruiker, ja vooral die verhalen dat het niet gepland was of na 1 keer meteen zwanger. Dan gebeurd er van binnen gewoon even iets helaas... maar we gaan door.
Ik hoop voor ons allemaal snel een positieve test!

Hey hey 
Ik heb morgen maandag 12 augustus mijn nod ronde 6 ik hoop natuurlijjk dat het raak is maar voel me gewoon alsof ik ongesteld ga worden dus waarschijnlijk op naar ronde 7 
Leuk om te lezen dat er meer vrouwen in de zelfde periode nod hebben 
Spannend en leuk om elkaar te helpen en erdoorheen te kletsen 
Heel veel succes iedereen 

Jaa mee eens, leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden / mee te leven met elkaar. 
Ik hoop dat er de komende week nog wat positieve testen tevoorschijn komen. 

@gebruiker10155483, spannend! Bij jou al nieuws vandaag? 
ik weet dus niet wanneer mijn Nod is vandaag of vrijdag pas ( ivm cyclussen na miskraam) maar vandaag in ieder geval geen menstruatie te bekennen, al ga ik even uit van vrijdag. Voel wel veel steken bij mijn baarmoeder, lies dus ben heel benieuwd. Voel jij iets? :)
@Naliefa, wat jammer. ik lees dat het bij jou dus deze ronde niet raak is. 
@gebruiker10153634, bij jou al nieuws of wanneer is je Nod? 

Hoi Alison.
Echt naar van je miskraam:(
Mijn nod is als het goed is morgen. Ik heb al dagen wat hoofdpijn maar dat heb ik anders ook voor mijn menstruatie maar nu wel wat heftiger. Kan toeval zijn. Verder heb ik wat gevoelige tepels al een paar dagen, de borst niet. Normaal heb ik dit niet. Ook heb ik een menstruatiebuikpijn gevoel de afgelopen dagen maar dat ken ik dus ook van mijn menstruatie. Wel wat steken rondom eierstokken. Ben ook wat moe geweest vorige week maar ik was ook druk op het werk. Vanmorgen had ik wat maagpijn. Beetje opboeren. Haha wat een details. Met andere woorden het kan twee kanten op. Ik probeer er niet zoveel van te verwachten maar dat is moeilijk. Het zou zo leuk zijn. Ik ga ook pas morgen einde van de dag een test halen als mijn menstruatie er nog niet is. 
Wanneer ga jij testen dan?

@gebruiker10153634, grappig van je borsten. ik heb precies hetzelfde. bij mij ook echt heel gevoelig maar niet mijn volledige borst.
Ik ben heel benieuwd:) laat je de uitslag weten? Ik ga proberen te wachten tot en met vrijdag. 

Terug
Bovenaan