NOD 13 augustus

Ik ga proberen niet eerder te testen!! Alleen dat is best lastig haha. 
Het is voor mij ronde 5 alleen het voelt wel al langer. Ronde 3 was ik zwanger maar bij de eerste echo helaas te horen gekregen dat het vruchtje gestopt was met groeien. 2 weken later kreeg ik de miskraam. Daarna 2 maanden niet zoveel ermee bezig geweest.
Zijn jullie al lang bezig? 

Ik twijfel nog heel erg of ik eerder wil testen. Mijn NOD valt net op de dag dat mijn vriend op vakantie is dus zou het graag net hem willen doen. We zitten nu in ronde 5 

Hoi mijn NOD is 12 augustus, en ik ga denk ik 10 augustus testen. Had afgelopen vakantie een raar gevoel en toeval steeds bij 10, dus dit gaat hem worden.
We zitten in ronde 7 en het duuuurt lang allemaal. 

Hoi allemaal, 
Ik heb of 12 Aug of 16 Aug mijn nod. Zelf denk ik 16 aug. Na mijn miskraam 3 rondes gehad van 31dagen en nu opeens van 28 dagen, maar eisprong niet op dag 14 maar dag 18.  1e ronde dat we het echt weer proberen dus hopelijk gelijk weer raak. Ik ga voor iedereen duimen :)

De mensen met NOD rond 13 augustus merken jullie al iets? Gisteren ineens krampen/steken die wel even heftig waren, en veel afscheiding. Maar die afscheiding had ik de vorige ronde ook en toen was er ook niks. Ben wel benieuwd hoe jullie je voelen :) 

Terug
Bovenaan