NOD 13 augustus

@Gebruiker10153634 Ja was heftig om mee te maken:( Daarom ook even een pauze genomen.

@MagicOne 
Ik voel eigenlijk nog niks! Heb wel als mijn NOD er bijna aankomt dat ik van alles ga voelen. Maar het lijkt allemaal zo erg op elkaar. Toen ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden... 

@MagicOne ik voel een beetje krampen hier en daar. En tepels doen een beetje zeer. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden dus het kan nog 2 kanten op. Alleen de krampen zijn nieuw

mijn NOD is 12 augustus, en ik was vandaag best veel misselijk en last van rommelende darmen. Gisteren echt last gehad van krampjes in liezen en onderbuik. Dus hopelijk innesteling. We gaan het zien. Spannend voor iedereen, houden we elkaar op de hoogte?

Heftig van de dames die een miskraam hebben gehad..:( 
Ja daarom heb ik dit topic aangemaakt dus lijkt mij wel leuk om elkaar op de hoogte te houden...;)
Inderdaad rommelende darmen maar had ik de vorige ronde ook en toen was het ook niet raak.. 

Ik voel me nog niet anders dan normaal! Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik de eerste weken ook helemaal geen kwaaltjes dus lastig inschatten. 

De steken en krampen klinken voor mij wel heel herkenbaar van de vorige (korte) zwangerschap. Ik heb toen ook echt de innesteling gevoeld met een middag heel veel pijn en steken aan 1 zijde. Daarna kreeg ik naar een paar dagen echt hele pijnlijke borsten ik slaap normaal veel op mijn buik maar ging toen niet. Verder was ik grieperig en heel moe, maar dacht dat ik ziek werd. En een vieze smaak in mijn mond. ik hoop dus ook dat ik deze ronde weer de innesteling zo goed voel dan weet ik het al wel voor mijn nod. Spannend voor iedereen, ben zo benieuwd! :) 

Hallo lieve dames,
Mijn nod is 11 augustus. Ronde 7 alweer.
Nu heb ik sinds gister heel licht bruinige afscheiding, de ovulatie was 28 Juli en heb normaal gesproken eem cyclus van 28 dagen. Dit zou dus erg vroeg zijn voor mijn volgende menstruatie. Stiekem ben ik alweer teleurgesteld van binnen en heb ik de hoop voor deze ronde opgegeven.
Het kan altijd een innestelingsbloeding zijn, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee dus daar durf ik ook niet op te hopen.
Heel veel succes nog met het geduldig wachten!

Liefs

Als je dit normaal gesproken niet hebt en je nod 11 Aug is klinkt het voor mij toch als een innestelings bloeding. Voel je ook andere dingen of veranderingen? Wanneer wil je een test doen? 

Terug
Bovenaan