NOD 13 augustus

Ik had al een aantal dagen buikpijn maar vandaag echt heftige en hitte aanvallen dat is voor mij altijd een teken dat de menstruatie eraan zit te komen. Buikpijn voelt wel anders aan maar ja dat kan ook suggestie zijn natuurlijk. 

@alison, nee dit heb ik normaal niet. Tenminste geen week van te voren en ook niet dat het dan 2 dagen zo blijft normaal wordt het dan meer en meer.
Verder voel ik helemaal niets, behalve gevoelige borsten maar dat heb ik ook wel voor mijn nod. Dus ik heb geen idee. Het testen bewaar ik ook gewoon heel geduldig tot volgende week. Ervaring heeft mij geleerd dat ik meestal niet aan testen toe kom omdat dan mijn menstruatie net aanbreekt.
Geduldig afwachten dus maar

@naliefa, ik snap wat je bedoeld met gevoelige borsten. Ik heb dat ook vaak voor mijn menstruatie. Tijdebs de zwangerschap voelde het meer als toen je als kind borsten ging krijgen (nu heb ik kleine borsten dus misschien daardoor) maar er zat verschil in :) nog een paar dagen geduld, ik ga voor je duimen! 

@Alison, dat gevoel kan ik me niet meer herinneren haha. Ja we kunnen allemaal niets anders doen dan wachten helaas. Ik vind dit gewoon zo lastig omdat er nergens precies beschreven staat hoe een innestelingsbloeding kan zijn. Wat is veel of weinig bloed, vanaf welke dag, en hoe lang kan het duren. Je hoopt dat er iemand is met een ervaring maar iedereen is anders! Nu denk ik dus steeds oke weer niet raak en is mijn hoop al weg terwijl ik nog een week moet.
Wanneer is jou nod? 

Jammer dat het zo moeilijk te onderscheiden is of je ongesteld wordt of zwanger bent aangezien de symptomen bij beiden redelijk gelijkwaardig kunnen zijn. Succes met wachten iedereen! 

Was er ergens in ons lichaam maar een groen lampje dat bij de aller eerste symptomen ging branden en rood voor symptomen voor de komende menstruatie.
Succes allemaal!

Ja ik ben ook heel benieuwd. Maar als het mijn menstruatie is verwacht ik toch snel duidelijkheid.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Terug
Bovenaan