NOD 13 augustus

Ja voel mij inderdaad ook opgeblazen ja. Ow wee als het niet raak is, dan spreek ik mijn lichaam even een hartig woordje toe! Hahah! 
Nee ik kan deze keer niet wachten met testen ik denk zaterdag of zondag.. 
Zijn jullie al voorbereid met hoe ie het wil delen met je familie?

Mijn nod is zondag. Alleen denk ik dat deze ronde niets is geworden. Aangezien ik vandaag op dpo 10 al bloedverlies heb..ook met vlagen menstruatiekrampen. dus gaan er maar vanuit dat ik naar volgende maand ga.

@ chantal: dat is balen maar wie weet...
@ magicone: hahah. Ik hoop het voor je! Ik weet nog niet echt hoe we het gaan vertellen. Verschillende ideeen spoken wel eens door mijn hoofd maar ik durf er ook nog niet teveel over na te denken. En jij?/jullie?

Ja ik zit wel eens pinterest af te struinen naar leuke ideen. Voor familie hebben we het al wel bedacht, maar voor de vrienden nog niet. Stiekem toch ook wel leuk om daar naar te kijken. Het liefst zou ik morgen ochtend al testen, maar dat is te vroeg denk ik.. 

Vanmorgen een vroege test gedaan ondanks dat me temp gedaald is, ik wat bruinverlies heb... deze test laat een 2e steepje zien echter is deze niet op dezelfde plek blijven staan, hij is verschoven op de test. Heel vreemd... 

Terug
Bovenaan